PilotBRS Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kansellerte hos komplett nå jeg også Satser på MPX får sendt den i morgen og at jeg kan hente den på postkontoret på onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jepp, blir ei spennende uke! Regner med det setter litt fart i forum også når folk får den i hende og skal begynne å konfigurere og greier.Håper mpx er kjappe på å sende ut jeg;) hvilken bløff???? Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som vet ca antall MPX får inn av telefonen? Kjedelig å bestille den, også få beskjed om at den ikke kommer før om et par uker.. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Antall på lager: 100+ står det der nå. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jepp, blir ei spennende uke! Regner med det setter litt fart i forum også når folk får den i hende og skal begynne å konfigurere og greier.Håper mpx er kjappe på å sende ut jeg;) hvilken bløff???? Hva du prater om? Jeg nevnte ikke noe om noen bløff Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Merkelig. har ikke kommet hos meg ennda. Vet ikke helt om jeg skal bestille telefonen på mpx, eller om jeg skal vente å se om jeg bli oppringt fra telebutikken imorgen. står langt ned på listen, så spørsmålet er om de har nok telefoner til alle på den lista. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vannvittig hvor stressa og utålmodig folk er?Det har stått i ukevis at de får inn mobilen den 30 juni,noe de fleste fikk ,men i dagevis har folk snakket negativt osv om alt og alle,selv om de ikke har fått annen beskjed! hva er et som skjer med/feiler folk? Endret 1. juli 2008 av pleiadene Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Da er den sendt i posten til meg! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da har jeg fått min :!: Nydelig Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Håper å få min på onsdag. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kansellerte min bestilling hos komplett og bestilte istede hos MPX. Dårlig av komplett å ikke kan få bekreftet levering av mobilene nå. Tar ikke sjansen på at leveringsdato plutselig flytter seg en uke eller to - Gojira Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er litt skuffet over komplett jeg også, men har det ikke sååå travelt, når jeg får min og den er urørt og vakker er deres et fingeravtrykkhelvete allerede Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som har fått telefonen allerede, å kan del førsteinntrykket sitt med oss andre? Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kansellerte min bestilling hos komplett og bestilte istede hos MPX. Dårlig av komplett å ikke kan få bekreftet levering av mobilene nå. Tar ikke sjansen på at leveringsdato plutselig flytter seg en uke eller to - Gojira Komplett har fått bekreftet 02.07.2008. Jeg klarte ikke å vente så jeg har bestilt expresslevering over natt fra MPX (jobben betaler selvfølgelig) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vannvittig hvor stressa og utålmodig folk er?Det har stått i ukevis at de får inn mobilen den 30 juni,noe de fleste fikk ,men i dagevis har folk snakket negativt osv om alt og alle,selv om de ikke har fått annen beskjed! hva er et som skjer med/feiler folk? Ja det er helt villt Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei De blir sendt ut så snart de har ankommet lageret. Du vil få tilsendt sporingsnummeret når den er sendt Med vennlig hilsen Elprice Kundeservice Jippi.. Må nok vente en stund før Elprice i det hele tatt får den inn på lager. Lenke til kommentar
lalala Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Samme beskjed fikk jeg fra Elprice: Hei De blir sendt ut så snart de har ankommet lageret. Du vil få tilsendt sporingsnummeret når den er sendt. Avbestilte den umiddelbart og bestilte hos MPX.no. Når jeg bestilte idag hos Mpx var det 100+ på lager, nå står det 20+ på lager bare noen få timer etter at jeg bestilte. Tydeligvis en veldig populær mobil. Ser Mpx allerede har sendt den til meg, bestiller der neste gang og. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kansellerte min bestilling hos komplett og bestilte istede hos MPX. Dårlig av komplett å ikke kan få bekreftet levering av mobilene nå. Tar ikke sjansen på at leveringsdato plutselig flytter seg en uke eller to - Gojira Komplett har fått bekreftet 02.07.2008. Jeg klarte ikke å vente så jeg har bestilt expresslevering over natt fra MPX (jobben betaler selvfølgelig) Da er vi to. Sender den express til jobben jeg å Så da vet vi hva jobbdagen imorgen går med på, hehe. Lenke til kommentar
lalala Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja skal bli spennende å se hvordan den er Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Har venta på mobilen i noen måneder nå. Så håper bare den er så bra som jeg tror den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg