dredg Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå ser jeg den er kommet på lageret til nettbutikken til El-Kjøp, men ikke i butikkene. Håper den kommer inn i butikken i dag så jeg får tafset litt på diamanten i kveld Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nå ser jeg den er kommet på lageret til nettbutikken til El-Kjøp, men ikke i butikkene. Håper den kommer inn i butikken i dag så jeg får tafset litt på diamanten i kveld "Varen forventes å komme slutten av juni. Vi tar forbehold om forsinkelser" Endret 30. juni 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nå ser jeg den er kommet på lageret til nettbutikken til El-Kjøp, men ikke i butikkene. Håper den kommer inn i butikken i dag så jeg får tafset litt på diamanten i kveld "Varen forventes å komme slutten av juni. Vi tar forbehold om forsinkelser" Du trenger ikke være frekk - hvis det er noen som har problemer så må det være deg. Hvis du klikker på linken 'Sjekk lagerstatus' så kommer det opp at den er på lager i nettbutikken. Hvis du ikke klarer dette så har jeg linken her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL Endret 30. juni 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis du klikker på linken 'Sjekk lagerstatus' så kommer det opp at den er på lager i nettbutikken. Hvis du ikke klarer dette så har jeg linken her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL Tja. I nettbutikken: Ikke på lager Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hvis du klikker på linken 'Sjekk lagerstatus' så kommer det opp at den er på lager i nettbutikken. Hvis du ikke klarer dette så har jeg linken her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL Tja. I nettbutikken: Ikke på lager Prøvde linken som han postet og der står det; "ikke på lager", men trykker du deg inn på lagerstatusen selv så er den på lager. Sjekk selv. Endret 30. juni 2008 av dredg Lenke til kommentar
janrune80 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 men det sto før helga oxo at den var på lager. tror ikke det stemmer Lenke til kommentar
Huni Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm.. noe rart på sidene til elkjøp. Tilver på at de har den på lager når ingen andre har det. Selv om de mener det selv HER Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Snakket med MPX nå. Var en rar dame som ikke kunne hjelpe overhodet. Virka ganske lei livet. Spurte om hun visste noe om når de fikk inn telefonen, men eneste svar jeg fikk var: "Det står at vi skal få den 30.06.08, men du får ringe imorgen og spørre om vi har fått den da..." Hva f... Jeg kan jo se selv at den skal komme 30.06.08, og jeg vet også at jeg kan ringe imorgen og spørre... Elendig kundebehandler... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Var på telebutikken på aker brygge nå i dag og der sa han at han fikk inn 35 enheter i morgen. 30 av de var forhåndsbestilt. Men han var sterk og klar på at den var i butikken i morgen. Han hadde en dummy til utstilling der og jeg ble svært overrasket over hvor liten den var, ble faktisk litt i tvil om jeg kan bruke den med min fingerstørrelse. Må nesten prøve skjermen før jeg tør å bestille en. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han hadde en dummy til utstilling der og jeg ble svært overrasket over hvor liten den var, ble faktisk litt i tvil om jeg kan bruke den med min fingerstørrelse. Må nesten prøve skjermen før jeg tør å bestille en. Sjekket ut en dummy på Stovner idag. Synes den var litt plastikk. Får håpe at telefonen er bedre enn det. Arne M Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Rart, at den skulle se ut som plastikk:( De fleste omtalene jeg har lest så er det utseende og design den har fått god kritikk for. Men men.. for sent å angre nå.. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Telefonene blir sendt ut idag eller imorgen. De måtte visst pakkes om og merkes Telenor, Netcom, forhandlerkjede etc., alt etter hvem de ble sendt til. Så imorgen eller onsdag er de nok kommet i mange butikker. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Telefonene blir sendt ut idag eller imorgen. De måtte visst pakkes om og merkes Telenor, Netcom, forhandlerkjede etc., alt etter hvem de ble sendt til.Så imorgen eller onsdag er de nok kommet i mange butikker. Håper de blir sendt ut i dag, orker ikke vente så lenge! Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Telefonene blir sendt ut idag eller imorgen. De måtte visst pakkes om og merkes Telenor, Netcom, forhandlerkjede etc., alt etter hvem de ble sendt til.Så imorgen eller onsdag er de nok kommet i mange butikker. hvilken importør snakker du på vegne av? jeg snakket med Kjetil hos dangaard tidligere i dag, og han sa at telefonen ikke hadde kommet inn til de enda, men at de fortsatt lå i tollen(det siste han hadde hørt). dette var ca kl 12 idag da. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Telefonene blir sendt ut idag eller imorgen. De måtte visst pakkes om og merkes Telenor, Netcom, forhandlerkjede etc., alt etter hvem de ble sendt til.Så imorgen eller onsdag er de nok kommet i mange butikker. hvilken importør snakker du på vegne av? jeg snakket med Kjetil hos dangaard tidligere i dag, og han sa at telefonen ikke hadde kommet inn til de enda, men at de fortsatt lå i tollen(det siste han hadde hørt). dette var ca kl 12 idag da. En kamerat av meg, er daglig leder i en Nordialog butikk Lenke til kommentar
haava Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 På mpx står det at den nå er på lager....men trykker du deg inn på telefonen står det fremdeles bekreftet 30.06. Ordrestaus er endret til "i arbeid"....er lovt å håpe Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dette er en automatisk beskjed sendt fra IdeData as etter ønske fra kunde. Hvis du ikke har bedt om å motta denne meldingen vennligst svar på eposten for å gi oss beskjed om dette. Vi har nå fått inn HTC Touch Diamond Norsk på lager (30.6.2008 16:45) Viktig: Vær oppmerksom på at varen kan bli fort utsolgt ved stor pågang og restbestillinger som ligger inne. Link til produktark: http://www.idedata.no/p.asp?ID=768C97A39B4...5A3D58C9B04D406 Med vennlig hilsen - IdeData as Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Logget meg inn, og hos meg sto det, "Status: Sendt" Prøvde å spore pakken, men den var ikke registrert hos Posten ennå Så den går vel ikke fra Stokke før imorgen, og kommer til oslo på onsdag Huff, enda to dager å vente. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hallais! Forhåndsbestilte på mpx på torsdag, fikk pakkseddel i mail for en halvtimes tid siden, med sendingsnummer og alt, så de har vært kjappe med å sende ut! Antar jeg har den i hende på onsdag...ser fram til det gitt! Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 MPX I LOVE YOU. KANSELLERTE ORDRE HOS KOMPLETT.NO IDAG OG BESTILTE PÅ MPX.NO nå er den allerede sendt ) og komplett får den til uka. HAHAH Avsenderadressen på denne utsendelsen er kun for automatisk utsendelse tog vil ikke bli besvart. Ønsker du å komme i kontakt med oss, gå til www.mpx.no og klikk på "Kontakt oss" i toppmenyen. Leveringsbekreftelse Til xxxn sxxaxxxram Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag. VIKTIG: Eventuell skade eller mangler må meldes tilbake til transportør ved mottak av sendingen. Dersom dette ikke blir meldt fra om ved levering, må det uten ubegrunnet opphold, meldes fra til oss. Ordrenr.: 244xx7 Kundenavn: Gxx E-mail: [email protected] Adresse: lxxxda 245 NO-1281 OSLO Levering: loxxgda 245 NO-1281 OSLO Referanse: Gxx Betalingsmåte: VISA Fraktmåte: Hjem på døren rykk her for pakkesporingen 7070373xxx458 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg