geil Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Touch Diamond ble lansert 6. mai og kommer i butikkene mndskifte juni/juli. Touch Pro ble lansert en mnd senere - 3. juni - skulle vel tro den er i salg omtrent en mnd senere. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som vet når Pro kommer til Norge? Jeg skal kjøpe en av dem, men vet ikke hvor lenge jeg gidder å vente... I følge HTC kommer den sensommeren 2008 i Europa. Vil vel anslå august/september etter den beskrivelsen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har HTC touch diamond mulighet for å bruke minne kort og / hvis hvilken type kort? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har HTC touch diamond mulighet for å bruke minne kort og / hvis hvilken type kort? Nei, det har den ikke. Lenke til kommentar
XDAweb Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For norsk tastatur +T9 og norsk layout i Touch FLO. Så står oppskriften på www.xdaweb.no Lenke til kommentar
XDAweb Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som vet når Pro kommer til Norge? Jeg skal kjøpe en av dem, men vet ikke hvor lenge jeg gidder å vente... I følge HTC kommer den sensommeren 2008 i Europa. Vil vel anslå august/september etter den beskrivelsen. Jeg har fått beskjed om at den skal komme rundt 15 august. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har fått beskjed om at den skal komme rundt 15 august. Det var jo e svært positiv nyhet! Hvor har du informasjonen fra? Lenke til kommentar
XDAweb Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har fått beskjed om at den skal komme rundt 15 august. Det var jo e svært positiv nyhet! Hvor har du informasjonen fra? Fra HTC:) Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det slik at når du får et inkommende anrop mens du har telefonen i lommen, vil den enten godta eller avvise anrop bare ved at lommeveggen er borti skjermen? Er den sensitiv på dette eller har den en slags lås? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er det slik at når du får et inkommende anrop mens du har telefonen i lommen, vil den enten godta eller avvise anrop bare ved at lommeveggen er borti skjermen? Er den sensitiv på dette eller har den en slags lås? Den har tast/skjerm lås, men når det ringer så kan du svare ved å trykke nederst til venstre på skjermen, men slik er det jo med alle mobiler. Tastelåsen oppheves jo ved innkommende annrop. en ting jeg lurer på, hvordan er skjermtastaturet på denne? Jeg har en touch dual, men den er det håpløst å skrive meldinger/mail på med kun fingre skjermtastatur, man _må_ bruke stylus for å treffe.. Dette fryktet jeg allerede før jeg kjøpte den, nettop derfor jeg valgte dual som har fysisk t9 tastatur. Kan noen med diamond skrive litt om hvordan den er å skrive på med fingre+skjermtastatur? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Et lite tips, i følge internekilder så vil expert kjøre en kampanje på denne mobilen om et par uker! Så det er bare å følge med. (Selvom expert ikke er de som alltid bruker å ha lavest pris) Endret 27. juni 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Fikk plutselig veldig lyst på denne telefonen Jeg har en N95 i dag, og bruker en god del tilleggsprogrammer. Hvordan er WM i forhold til Symbian når det kommer til mengde programmer osv.? Jeg leser også på spesifikasjonene: "Integrert GPS-antenne for bruk sammen med f.eks TomTom Navigator." Stemmer dette? Det er vel en kjent sak at TomTom ikke har støtte for integrert GPS..? Ihvertfall på Symbian versjonene... Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Etter hva jeg vet har feks Telefast bekreftet dato på diamond på 7 juli mens Pro derimot er bekreftet til 21 august, så det er ikke så lenge å vente:) Selv er jeg altfor utålmodig at jeg klarer ikke å vente. Men jeg ser klare fordeler ved pro med tanke på batteritid og tastatur, og ikke minst muligheten for backup via minnekort som man ikke har på diamond. Valget faller nok på diamond, mye på grunn av størrelsen Lenke til kommentar
MSL Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg regner med å få kjøpt denne mobilen i løpet av helgen, siden jeg har blitt temmelig lei av min Nokia 7390. Valget har stått mellom Nokia N82, iPhone 3g, Samsung I900 Omnia med flere. Jeg ville gjerne prøve noe nytt og da var en windows mobil med touch screen det ultimate for meg. HTC Touch Diamond er helt perfekt, det eneste minuset for min del er at kameraet ikke har blitz, noe som er en smule negativt, men det skal jeg klare meg uten. Kjøper nok denne med chess abbonnement siden prisen da bare ligger på 1699kr, og totalt 3955kr. De skulle da sende den 30.06.08. Noen som har hørt om noe negativt eller noe som er viktig å ha fått med seg om denne mobiltelefonen? Endret 27. juni 2008 av Mufcy93 Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Angående det negative jeg har hørt; kort batteritid, telefonen blir veldig varm og at den er treg. Ellers er det ikke stort negativt jeg har hørt Jeg gleder meg i hvert fall! Lenke til kommentar
MSL Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Angående det negative jeg har hørt; kort batteritid, telefonen blir veldig varm og at den er treg. Ellers er det ikke stort negativt jeg har hørt Jeg gleder meg i hvert fall! Til mitt bruk tviler jeg på at den blir så utrolig varm, tror ikke det er noe krise:) Og strømuttakene i huset er vel alltids der når jeg trenger de (hvis ikke været er i mot meg) Lenke til kommentar
eggs Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Angående det negative jeg har hørt; kort batteritid, telefonen blir veldig varm og at den er treg. Ellers er det ikke stort negativt jeg har hørt Jeg gleder meg i hvert fall! Har det ikke kommet en oppdaterin som gjør den raskere? Lurer på om den norske versjonen har denne oppdateringen installert. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet prisen på Pro? Se her: http://www.htcphonestore.com/product.asp?i...L=HTC_TOUCH_PRO Der lå prisen på en Pro på 869.99$. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet prisen på Pro? ser hvertfall at laveste pris som ligger på prisguide ligger på 5650 ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg