Christoffer99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Men er det noen som vet om man kan få Ventrilo eller Skype på telefonen, hadde vært fint, vis dere også kan ta med linker til hvor man kan laste det ned tilfelle. Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Forresten jeg har bare 5MB minne igjen på lagring, av 85mb totalt, er ikke det ganske lite eller er det normalt,eneste jeg har instalert er den TCPMP playeren som tar 2MB Edit: Var visst bare jeg som hadde lekt meg med kopiering av sanger til my documents mappa for å finne ut hvordan jeg fikk ringetone og det der, tenkte på det med en gang jeg skreiv posten Ummm... Er det bare meg som har oppdaget det geniale programmet MP3 trimmer? I stedet for å legge hele sanger i ringetonemappa så bruker du det programmet og kutter ned sangen, velger selv hvilken del av sangen og hvor lenge. Det er jo helt unødvendig å legge inn en fil på 4MB eller mer som ringetone. Når de fleste tar telefonen før det er gått 30 sekunder trenger man ikke en ringetone som varer i 4 minutter.... Programmet ligger forøvrig ferdig på Diamanten, på programskjermen velger du bare "alle" og der ligger det. Endret 5. juli 2008 av Road2Hell Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Har vært innpå det, men har ikke tenkt så mye på det, skal prøve det ut nå Funka fint det ja, ringentonen min er på 600kb isteden for 2mb nå Endret 5. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg vil ha min fon NAAAAAAAAAAA! Faar den paa mandag... men gruer meg litt, synes alt hoeres vanskelig ut, som sagt har jeg aldri brukt en WM telefon foer, og jeg er redd jeg kommer til aa messe opp hele greia me alle tweaksa og innstillinger og greier........ Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) faen internettet ble knocket ut av torden "Fullt kaos i Oslo etter ekstrem-uvær"-dagbladet lol christoffer99, er du blind eller?? jeg postet jo skype/frings på forrige side med skjermbilder. fleur, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265 du finner sensitivity og touchflow tweaks der. Endret 5. juli 2008 av boratsmom Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Boratsmom, hvor fikk du tak i skype forresten, og vet du om det fins ventrilo til mobilen og? Ja vet det, men vil også gjerne ha ventrilo, og når jeg søker på frings i google kommer det bare opp masse andre ting. Endret 5. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Første problem encountered... tatelås tweaken har en negativ side ved seg også.. Den slår på tastelåsen når "backlight" slår seg av, men problemet er jo at skjermen slår seg jo av når man ringer noen.....you get the point... har fjernet denne tweaken igjen. Til alle dere andre.. 137 ROM er den nyeste, og jeg testen tweak 1 tidligere idag men gikk tilbake til originale settings igjen. De tweakene hjalp ikke så mye. det som hjalp var dette: Slo av HSDPA. Slo av 3G. Siden dekningen er litt dårlig på 3G nettet, der jeg bor, brukte telefonen mye ressurser på å søke etter dekning hele tiden. Nettverket endret seg fra 3G NETCOM til bare Netcom. full dekning. smye bedre lydkvalitet. og ikke minst mye mye raskere touchflow. gikk ned fra 63% ressursbruk til mellom 50-55. Eneste tweaken jeg har beholdt er: Wake up on SMS, dvs lyset slår seg på når det kommer SMS, og en liten melding som informerer meg om at sms er sendt når jeg sender sms. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 fring faktisk http://www.fring.com/ skype, MSN ++ Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Takk, fant det akkurat selv og Da var det instalert og Testa akkurat Fring, og det funka fint, takk boratsmom =) Da var det og finne et ventrilo program vis det finnes. Endret 5. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 har fått min nå er fornøyd,men det er en ting jeg bekymrer meg over,da jeg åpna eska så var det masse støv på mobilen,lurer på hvor mye støv som er inne i mobilen,jeg trodde mobiler ble sammenskrudd i støvfrie lokaler Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 har fått min nå er fornøyd,men det er en ting jeg bekymrer meg over,da jeg åpna eska så var det masse støv på mobilen,lurer på hvor mye støv som er inne i mobilen,jeg trodde mobiler ble sammenskrudd i støvfrie lokaler Det høres litt snodig ut. Var forseglingen brutt? Hvem kjøpte du av? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er det flere som sliter med å bruke Diamond som modem eller? Har installert Activesync 4.5 og valgt riktige instillinger på telefonen (ref. manual). Jeg får IPadresse også, men å åpne websider? Nei, det går ikke ... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ett litt irriterende problem; velger jeg å lagre bildene i selve hovedminnet blir disse enkelt overført via "sync" programmet på pc'en, men lagrer jeg de på minnekortet så må jeg manuelt inn på minnekortet og kopiere over filene, noe jeg syntes er tungvindt. Noen som vet hvordan man kan sync'e bilder som er lagret på minnekortet mot pc'en automatisk? Ett annet spm også, til dere som har tomtom installert, hvor endrer man instillingene slik at skjermen ikke er på under navigering? Sluker jo batteriet når skjermen står på hele tiden. Mener jeg på tidligere tomtom versjoner har hatt ett valg om å skru av skjermen etter en hvis tid, men finner ikke dette valget i tomtom 7 . Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Første problem encountered...tatelås tweaken har en negativ side ved seg også.. Den slår på tastelåsen når "backlight" slår seg av, men problemet er jo at skjermen slår seg jo av når man ringer noen.....you get the point... har fjernet denne tweaken igjen. Til alle dere andre.. 137 ROM er den nyeste, og jeg testen tweak 1 tidligere idag men gikk tilbake til originale settings igjen. De tweakene hjalp ikke så mye. det som hjalp var dette: Slo av HSDPA. Slo av 3G. Siden dekningen er litt dårlig på 3G nettet, der jeg bor, brukte telefonen mye ressurser på å søke etter dekning hele tiden. Nettverket endret seg fra 3G NETCOM til bare Netcom. full dekning. smye bedre lydkvalitet. og ikke minst mye mye raskere touchflow. gikk ned fra 63% ressursbruk til mellom 50-55. Eneste tweaken jeg har beholdt er: Wake up on SMS, dvs lyset slår seg på når det kommer SMS, og en liten melding som informerer meg om at sms er sendt når jeg sender sms. Hvor slo du av 3G og HDSAP? Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 kjøpte hos mpx,forseglinga var ikke brutt Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvor slo du av 3G og HDSAP? Slå av HDSAP: start -> innstillinger -> tilkoblinger -> Avansert nettverk -> slå av hdsap. Slå av 3G: Start -> Instillinger -> telefon -> Bånd -> Velg Nettype:GSM, og Auto på velg ditt gsm/umts-bånd. Så må du soft restarte telefonen, og da skal ting gå litt kjappere unna. uansett, veldig dyrt med 3G. jeg bruker helst Wifi. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er GSM egentlig? Og koster det noe? Og når jeg soft restarter telefonen vil noe bli borte da? Eller er det akkurat som en vanlig restart knapp på en pc, at alt som ikke er lagra blir borte? Lenke til kommentar
mobopro Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 har hatt mobilen i 2 dager nå. men det er en ting som ireiterer meg noe jævelig. når jeg sitter på youtube og hører på musik så stopper musikken etter ca 1 min og går på tastlås. Dette iriterer meg. og den går på tastlås når jeg gjør andre ting også. Og jeg får ikke tatt den av. vet noen av dere åssen man tar av den dritten? eller hvartfall gjør sånn att det tar lengre tid før den blir skrudd på. plis svar meg. Takk Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er GSM egentlig? Og koster det noe? Og når jeg soft restarter telefonen vil noe bli borte da? Eller er det akkurat som en vanlig restart knapp på en pc, at alt som ikke er lagra blir borte? Globalt System for Mobilkommunikasjon. Se her: http://no.wikipedia.org/wiki/GSM Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er HDSAP? Fant ingenting naar jeg googlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg