boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) last ned Advanced Config og dere får med alle tweaksa. Endret 4. juli 2008 av boratsmom Lenke til kommentar
fleur Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hm. Lastet ned et gratis kart som fulgte med tomtom7 og valgte å installere dette på "enhet" og ikke på "intern lagring", altså det ligger vel i mappa hvor jeg installerte tomtom. Har fått lastet ned kartpakke over Skandinavia som nå ligger på rota på "intern lagring", men denne kommer ikke opp i Tomtom. Får bare opp kart over Oslo som jeg valgte som gratis kart. Noen forslag til hvordan jeg får med alle de andre kartene? Edit: Jeg kan jo ikke legge alle mapsene over i mappa jeg installerte tomtom i. Der er det nesten ikke mer plass. All plassen (de 4 gb) ligger jo på "intern lagring" og ikke "enhet". Blir vel ca. som C: og D: på en pc antar jeg. Endret 4. juli 2008 av fleur Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Brukte tweak nr 1 som er nevnt så mange steder. Endret cache size fra 0 til 8. De sier sett den til 32, men de fleste har opplevd problemer.Det er utrolig hvor mye raskere touch flow føltes. anbefales. Har ikke hatt problemer med telefonen ennå. Har også brukt tweaken "wake on sms". Nå slår skjermen seg på når jeg får sms. skikkelig bra saker:) Hei megaoctane Hvor kan jeg finne mer informasjon\brukerveiledningen til disse to tweakene? Det hørtes helt genialt ut Edit: ok fikk svar På forhånd takk.. Endret 4. juli 2008 av Strandball Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Her finner dere en liste over tweaks som er bekreftet. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265 Endret 4. juli 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hm. Lastet ned et gratis kart som fulgte med tomtom7 og valgte å installere dette på "enhet" og ikke på "intern lagring", altså det ligger vel i mappa hvor jeg installerte tomtom. Har fått lastet ned kartpakke over Skandinavia som nå ligger på rota på "intern lagring", men denne kommer ikke opp i Tomtom. Får bare opp kart over Oslo som jeg valgte som gratis kart. Noen forslag til hvordan jeg får med alle de andre kartene? enten må du rename mappa til kartene til et langt og originalt navn. Eller må du gå inn på tomtom og 'bytte kart' Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvordan er egentlig batteriet i praksis på denne ? Ble litt skremt av at MobileReview sa at den ikke engang varte en hel dag hvis man hørte litt på musikk og samtidig ringte og sendte noen meldinger og diverse.. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Øh, hva mener du med rename til et langt navn? Prøvde å gå inn i tomtom og bytte kart, men får bare opp Oslo. Og ingen valg om å hente opp kart. Står bare "voucher" nede i venstre hjørne og hvis jeg trykker på den kommer jeg inn på internett hvor jeg kan kjøpe flere kart. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det denne det snakkes om? http://www.freewarepocketpc.net/ppc-downlo...tools-v1-1.html Lenke til kommentar
Diamantdamen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Chess fikk inn 2. juli, trur alle blei sendt ut, de får inn igjen på mandagen. ahhhh daså...da forklarer det jo endel... så med andre ord , hadde ikkje chess fucket opp bestillingen min , så hadde jeg hatt den imorgen dem greide å slette bestillingen min på tlf , men det #¤#¤¤# abb , joooda det ble sendt. så har til nå brukt nesten 300kr på å ringe kundeservice og ordnet opp i saken her. tilslutt sa jeg at : dersom disse beløpene ikkkje blir slettet , da jeg har måttet bruke mye tid å resusser på ordne opp i en tabbe forårsaket av chess , så kan du bare slette hele abbonemanget. svaret va : jaaaaa , men sa må du gjøre det skriftlig!! # up yours# meen nå gleder jeg meg bare til telefonen kommer i postkassa :S jeg har ikke outlook på min nye PC, men windows calender. Går ut fra jeg kan synkronisere mobil med denne? Noen som vet? Hvordan overfører jeg lettest kontakter fra tlf til tlf? Bør jeg overføre alle til SIM-kortet eller overfører jeg via blåtann. Forrige tlf er SE. kopier rett fra sim- enklest å kjappest Dere som svarer oss som er ganske lost er diamanter selv! Får tlf i morgen og har lastet ned brukerhåndbok i dag... Sånn er det med oss damer, liker å vite hva vi kaster oss ut i??? Uansett, regner med det er mange spørsmål som dukker opp de nærmeste dagene! Takk for at dere alle er så villige til å hjelpe Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det denne det snakkes om? http://www.freewarepocketpc.net/ppc-downlo...tools-v1-1.html http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317070 Mulig det er det samme programmet, men det ser ut til å være en nyere versjon. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvordan er egentlig batteriet i praksis på denne ? Ble litt skremt av at MobileReview sa at den ikke engang varte en hel dag hvis man hørte litt på musikk og samtidig ringte og sendte noen meldinger og diverse.. Noedloesning til 65 kr inkl shipping: http://cgi.ebay.com/battery-for-HTC-touch-...1713.m153.l1262 Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Øh, hva mener du med rename til et langt navn? Prøvde å gå inn i tomtom og bytte kart, men får bare opp Oslo. Og ingen valg om å hente opp kart. Står bare "voucher" nede i venstre hjørne og hvis jeg trykker på den kommer jeg inn på internett hvor jeg kan kjøpe flere kart. jeg la kartet i intern lagring og kalte mappa 'Norsk kart for tomtom'. Da fant den ikke noe, men med engang jeg endret navnet på mappa til 'SE_DK_NO_and_FI_plus_major_roads_of_WE ' da dukket det opp med engang. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 liker også alarm funksjonen i htc der du kan sette 3 forskjellige alarmer. jeg har nå Jobb alarmen aktivert. Den ringer 06.25 mandag,tirsdag,o,t,f og helg alarm som ringer 10.40 lørdag og s begge to er aktivert. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 liker også alarm funksjonen i htc der du kan sette 3 forskjellige alarmer. jeg har nå Jobb alarmen aktivert. Den ringer 06.25 mandag,tirsdag,o,t,f og helg alarm som ringer 10.40 lørdag og s begge to er aktivert. Hoerte noen som sa at man maatte skru av telefonen for aa stoppe alarmen etter at den var gaatt av og begynt aa slumre, ellers slumret den uavbrutt. Stemmer det? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 liker også alarm funksjonen i htc der du kan sette 3 forskjellige alarmer. jeg har nå Jobb alarmen aktivert. Den ringer 06.25 mandag,tirsdag,o,t,f og helg alarm som ringer 10.40 lørdag og s begge to er aktivert. Hoerte noen som sa at man maatte skru av telefonen for aa stoppe alarmen etter at den var gaatt av og begynt aa slumre, ellers slumret den uavbrutt. Stemmer det? ' hvordan skrur man av alarmen? det holdt på å klikke for meg. like før jeg slengte mobilen vekk. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Huke av alarmen? :| nei den fortsetter. har fikset alarm problemet. gå inn på Instillinger - lyd - avansert - varslinger -under påminnelser velg 'Vis melding på skjerm' Endret 4. juli 2008 av boratsmom Lenke til kommentar
fleur Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Boratsmom: Endret filnavnet til det samme som deg, men får fortsatt bare opp Oslo. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg klarer ikke å få sendt epost. Får følgende melding: "Kunne ikke sende meldingen(e). Kontroller at du har nettverksdekning, og at kontoinformasjon er riktig. Deretter kan du forsøke å sende på nytt". Å hente epost går helt greit Jeg har prøvd å sette forskjellige epostkonto, prøvd via trådløst nettverk, koblet ut nettverket og prøvd via gprs, men ingenting nytter. Har også resatt telefonen (tøm lagring) uten at dette hjalp. Alt annet virker ok (epost inn, været, internett). Noen som har vært borte i dette? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Huke av alarmen? :| nei den fortsetter. har fikset alarm problemet. gå inn på Instillinger - lyd - avansert - varslinger -under påminnelser velg 'Vis melding på skjerm' Tusen HJERTELIG takk for det svaret. Jeg klikka mongo på at den gikk kontinuerlig tidligere selv.. trøtt og jævlig ringte den hele tida, gikk bananas i senga Jeg fant forresten ut tidligere at det dukker opp et alarmikon øverst når alarmen går. Der kan man klikke den vekk også.. men det er vanskelig å treffe det lille ikonet når man halvsover. Løsningen din er optimal Endret 4. juli 2008 av Strandball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg