Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man skrur av den HELVETES alarmen? Satt på alarm for å stå opp tidligere, men det er jo ingen måte å skru av alarmen på. Hva er dette for noe totalt latterlige greier?

 

Den ringer og ringer, viser ingen tegn på displayet om at den gjør det. Det er bare lyden av alarm som går hele tiden (dvs. i intervaller). Har gått inn på "Alarm" for å skru den helt av og nå er den deaktivert, like jævlig fortsetter den.

 

Nå er det like før jeg kaster mobilen så hardt i veggen at dere hører smellet.

 

Any ideas?

 

 

Edit: OK. Jeg kan herved konkludere med at man må skru av og på hele telefonen for å skru av alarmen. Bra jobba, HTC. Den naila dere.

Endret av Strandball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan man skrur av den HELVETES alarmen? Satt på alarm for å stå opp tidligere, men det er jo ingen måte å skru av alarmen på. Hva er dette for noe totalt latterlige greier?

 

Den ringer og ringer, viser ingen tegn på displayet om at den gjør det. Det er bare lyden av alarm som går hele tiden (dvs. i intervaller). Har gått inn på "Alarm" for å skru den helt av og nå er den deaktivert, like jævlig fortsetter den.

 

Nå er det like før jeg kaster mobilen så hardt i veggen at dere hører smellet.

 

Any ideas?

 

 

Edit: OK. Jeg kan herved konkludere med at man må skru av og på hele telefonen for å skru av alarmen. Bra jobba, HTC. Den naila dere.

 

 

Ja det er nok en dritt mobil, men jeg kan være grei og kjøpe den for en tusenlapp så blir du kvitt den :tease: hehe

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar

Leste testen og fikk angreknappen på i hodet da det ble sagt at det ikke finne ? på tastaturet?? Stemmer det, alle dere som sitter der ute og koser dere med diamanten?

? som er så viktig??

 

Jeg har ikke funnet den selv! Men jeg hadde SELVFØLGELIG håpet at jeg ikke har letet godt nok? Ikke si meg at det ikke er spørmålstegn på tastaturet.

Lenke til kommentar

Hvis det er standard software-tastatur, så er det bare å skru av "store taster", så får man opp tallrekke og med det også tilhørende spesialtegn.

 

EDIT: Det stemmer ja. Nok et bevis på at kunnskapen blant de som tester WM-telefoner kunne vært bedre...

Endret av Moskus
Lenke til kommentar
Hvis det er standard software-tastatur, så er det bare å skru av "store taster", så får man opp tallrekke og med det også tilhørende spesialtegn.

 

EDIT: Det stemmer ja. Nok et bevis på at kunnskapen blant de som tester WM-telefoner kunne vært bedre...

Mener du skru på store taster med Shift? Da blir alle tastene store én gang. Men det dukker ikke opp noe spørmålstegn.

Lenke til kommentar
EDIT: Det stemmer ja. Nok et bevis på at kunnskapen blant de som tester WM-telefoner kunne vært bedre...

 

Man kan jo se på hele den testen til mobilen.no at det er amatørmessig til de grader. Maken du uoversiktelig og rotete test har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Det er spørsmålstegn (?) på den ja.

På samme sted som alle andre tegn, ., osv...

 

 

Mulig jeg er helt på trynet, men jeg ser det ikke her. Trykker jeg på Shift slik at alle bokstaver blir store, er disse det eneste tegnene som dukker opp: ; : _ ' / <

 

Det er spørsmålstegn (?) på den ja.

På samme sted som alle andre tegn, ., osv...

 

 

Mulig jeg er helt på trynet, men jeg ser det ikke her. Trykker jeg på Shift slik at alle bokstaver blir store, er disse det eneste tegnene som dukker opp: ; : _ ' / <

 

Nå valgte jeg et annet type tastatur, da ser jeg det. Ergo; det er ikke synlig på alle tastatur-visninger.

Lenke til kommentar

Ser at de fleste referer til TomTom som eneste alternativ til Google maps...vil tro at andre gps programmer som f.eks Garmin Mobile også funker til denne?

Og, kan ikke skjønne at Google maps kan være en erstatter for TomTom eller f.eks Garmin. Har Google maps fotoboksvarsling f.eks?? ...nei, tenkte meg det ;)

Lenke til kommentar
Ah ok, men er det noen som vet hvordan jeg kan skru av 3G? Jeg kan ikke finne det noen steder, og jeg vil helst ikke at 3G er på siden det ikke akkurat er gratis

Det koster ikke noe å ha en datatilkobling, hvis det er det du egentlig snakker om (og slik høres det ut ;)). Men det koster når du faktisk laster ned data.

Lenke til kommentar

Hehe, tviler på at Google maps har fotobokser ja :p

Noen som vet hvor stor plass et kart over hele Norge tar? Kjipt om det skulle spise f.eks. over halvparten minnet i Diamond.

 

En kar jeg kjenner benytter Google maps og har lagt inn dette lokalt på telefonen. Han har bare to byer med 15 ulike zoom-nivå. Han forteller at det tar 500 mb.

Lenke til kommentar
Ser at de fleste referer til TomTom som eneste alternativ til Google maps...vil tro at andre gps programmer som f.eks Garmin Mobile også funker til denne?

Og, kan ikke skjønne at Google maps kan være en erstatter for TomTom eller f.eks Garmin. Har Google maps fotoboksvarsling f.eks?? ...nei, tenkte meg det ;)

TOMTOM er nesten blitt synonymt med GPS-programvare pga. den sterke markedsposisjonen, men du har rett, alt av GPS-programmer som er tilpasset Windows Mobile (også Garmin) kan bruke på Diamond (med forbehold av at jeg ikke har prøvd det selv).

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hehe, tviler på at Google maps har fotobokser ja :p

Noen som vet hvor stor plass et kart over hele Norge tar? Kjipt om det skulle spise f.eks. over halvparten minnet i Diamond.

 

En kar jeg kjenner benytter Google maps og har lagt inn dette lokalt på telefonen. Han har bare to byer med 15 ulike zoom-nivå. Han forteller at det tar 500 mb.

 

Tror ikke det tar veldig store plassen. På min N95 med 2GB minnekort, har jeg TomTom med Skandinavia + Garmin Mobile med Sør-Norge + Sør Sverige + Danmark + Paris regionen, samt at jeg har Nokia sin kart-tjeneste med Skandinavia. Vet ikke hvor mye dette tar, men jeg har fortsatt greit med plass igjen på mitt 2GB kort :) ...kan tenke meg Norge tar maks 500-750MB.

 

EDIT: Fikk med meg det med 500MB på Google maps først nå :D ...det hørtes utrolig mye ut. Da er det nok masse mer info på disse kartene, enn typiske navigasjonsprogrammer.

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...