stavros Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Mens vi venter har jeg satt opp egen side for de som er interresert på http://htc.mine.nu Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Var jo ikke så mye (nytt) der sammenlignet med diskusjon.no og smartmobil.no Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei det er det ikke. Det er mere ment som et sted brukere har alt på et sted. Lenke til kommentar
bilalc Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 herlighet da, bestilte fra MPX klokka halv to igår da lagerbeholdningen viste 26+ og statusen er fortsatt oppgitt som "I arbeid". Sendte mail idag tidlig også for å høre når dem kom til å sende telefonen uten å ha fått svar. Håpløst av MPX! Lenke til kommentar
mobopro Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ENDELIG fikk jeg pakke nummeret da har jeg Diamanten min i morgen Lenke til kommentar
lalala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei det er det ikke. Det er mere ment som et sted brukere har alt på et sted. Hei Synes det var en glimrende ide å lage det nettstedet. Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hadde ikke noe problem når jeg bestillte hos MPX igår jeg. En time etter at jeg hadde bestillt den, så fikk jeg sporingsnummeret osv på mail. Lenke til kommentar
bilalc Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da sendte de den faktisk nå. Men var nå litt irriterende at noen fikk den tilsendt med en gang mens jeg som tilogmed bestilte tidligere enn enkelte ikke fikk den tilsendt før nå... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Samme her, men nå ble nå min sendt også, så vi får satse på at våre telefoner er her kjapt Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Bestilte som sagt hos IdeData.no, og allerede halvannen time etter jeg bestilte, så hadde den status sendt med sporingsnummer hos posten. Så for dere som tenker på å bestille, så har de glimrende service der Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da har jeg også bestilt hos mpx. Satser på den kommer på fredagen. Lenke til kommentar
Viscosity Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvordan kaliberer du skjermen riktig? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Start -> Innstillinger -> System -> Skjerm -> Juster skjerm. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) en ting kunne de har gjort litt enklere. jeg har i hvertfall ikke funnet det. Og det er å legge opp favorittvennelista si. I flo 3d. Må ta en og en. og det tar tid! Trekker det litt tilbake. Ser ut som det er en begrensning på 14 stk i favorittlista Endret 2. juli 2008 av Breiker Lenke til kommentar
toblix Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hva følger det med av ekstrautstyr i den norske pakken? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror jeg har fått et eller annet på linsa. Får ikke fjernet det nå. men uansett. bilde: Dette er en utrolig merkelig feil på Diamond. Ta vekk bakdekselet, og ta nytt bilde. Da blir det klart. Det er linsebeskyttelsen på bakdekslet som gjør at bildet blir tåkete. Har sett at noen har fjernet hele den plastbeskyttelsen, men da er man mer utsatt for støv selvfølgelig. Ganske villt at det ikke har blitt gjort noe med dette egentlig...hmmm Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Polerte glasset på dekselet med en mikrofiberklut for briller, var et fettlag eller noe sånt på glasset hos meg iallefall, nå er bildene like med og uten deksel. EDIT: trodde jeg, det ble pittelitt bedre, men fortsatt mye bedre bilde uten dekselet Endret 2. juli 2008 av mr_scoopex Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 For de som vil ha mer å lese på er Diamond - xda-developers og Diamond ROM development - xda-developers to fine steder Tror det første programmet jeg skal legge inn er GSen som gjør at man kan velge hvilke programmer som skal rotere hvis man roterer mobilen Ellers er det mange gode tweaks og lignende å lese om på den siden! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 For de som vil ha mer å lese på er Diamond - xda-developers og Diamond ROM development - xda-developers to fine steder Tror det første programmet jeg skal legge inn er GSen som gjør at man kan velge hvilke programmer som skal rotere hvis man roterer mobilen Ellers er det mange gode tweaks og lignende å lese om på den siden! Oii.. Den GS'en var veldig bra.. ihvertfall slik det høres ut av de som har svart på forumet. Ringte Posten istad. Pakken ligger på postterminalen. ankom dit 08 idag morges. utrolig kjedelig at det var akkurat for sent til å bli med postmannen ut til postkontoret:( Men får den imorgen håper jeg:) Lenke til kommentar
haava Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 er kjempefornøyd med min så langt.... mye bedre respons enn tytn2....når jeg finner min måte "å bruke" den på tror jeg det blir kanonbra! opera er superbra!....ja alt annet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg