Heineoen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei! Klarte og helle litt frostveske over mitt K&N cone filter.. Nå er det litt blått i rillene og slikt.. Har dette noe og si for sugeevnen og trekker det inn i motoren eller kan jeg bare overse dette problemet? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 så lenge det ikke flyter kjølevæske på innsiden av filteret, så kan du bare la det være Lenke til kommentar
support81 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 så lenge det ikke flyter kjølevæske på innsiden av filteret, så kan du bare la det være Tror jeg med fordell hadde vasket filteret grundig før jeg monterte det på plass igjen Frostveske minner mere elleer mindre om sukkerlake, den blir seig og vil legge seg som en hinne i luftfilteret ditt og du kommer garantert til å få en dårligere luftjennomstrømning i det Dessuten er ikke sukkerlake noe du har lyst til å dra inn i motoren din, regner med du har hørt om folk som har helt sukker på drivstofftanken til folk dem ikke liker dette gir ikke noe positivt ressultat for å si det slik Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 frostvæske er glykol.. kan godt helle litt på tanken uten at det skjer noe mer enn litt dårligere effekt og hvit røyk av eksosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå