shezz Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg ønsker å kjøle et Aopen bigtower, og så har jeg hørt at strømforsyningen er skyll i mye av varmeutviklingen inne i kabinettet. Jeg har også hørt at den bør heves for å få redusere varmeutviklingen. Hvordan gjøres dette? Ting jeg bør huske på? Har noen erfaringer med dette kabinettet i forhold til kjøling? Jeg planlegger også å sette inn TITAN 12X12 vifte. Kanskje i fronten?!?? Eller andre ideer hvor jeg kan plasere den ###########SHEZZ########## Lenke til kommentar
Big_blaster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 En foran En bak er det beste kansje noen i siden spørs hvor mye du trenger Et anet tips er å sraylakke kabinette dit fargen er bedriten Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har en kamerat som har det skift strømforsyningen!! irriterende lyd i den ass.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har hørt at Aopen kabinett er så veldig varm. Hva med å kjøpe et Chieftec eller noe sånt. Vifta er kul, men Papst sine er likevel bedre. Plasser en framme som suger inn luft, og en bak som suger ut luft. Lykke til. mvh Jonas Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hvorfor er Papst egentlig bedre? Den har høyere pris og lavere cmf. Titan bruker mer Watt, men har lengre levetid. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Noen forslag: 120mm topp side 2xPSU side 1xPSU åpen diverse småbilder m vannkjøling Du bør fjerne senterplaten da det gir mye bedre luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Papst vifta er ikke bedre enn Titan 120mm. Heller ikke når du ser på støyniveuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå