Gå til innhold

Norges topp 3 CoD 4spillere X360.

Anbefalte innlegg

Skal vi se. Hvordan skal vi på en best mulig måte få avgjort denne svært viktige diskusjonen? Jo, vi lar det utvilsomt mest viktige avgjøre: N1cKsC0rE. Det regnes sammen på følgende vis:

- 1 poeng for hver store bokstav i nicket

- Hver X eller Z i nicket gir 2 poeng

- Hvert tall i nicket gir 2 poeng

Jeg tror Exc3ll3nT slår RyCkoN lett i både spill og diskusjoner siden han glimter til med hele 8 i N1cKsC0rE. RyCkoN må se seg tapt med bare 3.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skal vi se. Hvordan skal vi på en best mulig måte få avgjort denne svært viktige diskusjonen? Jo, vi lar det utvilsomt mest viktige avgjøre: N1cKsC0rE. Det regnes sammen på følgende vis:

Jeg tror Exc3ll3nT slår RyCkoN lett i både spill og diskusjoner siden han glimter til med hele 8 i N1cKsC0rE. RyCkoN må se seg tapt med bare 3.

Haha sykt stygge nick.

3X3N37iCuczZ lix.

Nesten like dårlig som mitt eget ;D

Lenke til kommentar
Pn vettu, tror dem er verdens beste, men har ingen klasse spillere:P kanskje noe gode kollektivt, men eier ikke klasse spillere. Tror norges beste er exelio(eller hvordan det skrives), også har vi jo spillere som Sunrise, rinuji(nå copycat) jens FoE og boffen, som er hakk i hel:P

Og forresten exellent, har du tatt en titt på leaderbordsa, eier deg noe så jævlig. Du har 1.30 og noe K/D, bare noober som har det. Og det ligger jo til om med i klan navnet deres at dere er en gjeng bestående av høytflytende dritt sekker, som tror dere er gode, men blir eid hver gang. Husker dere kom inn i gamet når vi i gamle FoE spelte, dere ble jo eid gang på gang. Dere Norges beste, ja det må være i deres verden. Velkommen til vår verden, hvis dere noen gang kommer ditt.

Du er alltid kjepphøy. Du er en god spillere men å påstå at spillere som Sunrise er bedre en Mordi blir latterlig. Dra inn k/d blir enda dommere, hva du presterer i en ranked match har jo ingen ting å si med dine kvaliteter. Se på folk som ExceLio, han er en ekstremt god spiller men han hadde nåkk ikke hatt k/d ratioen sin om han kun hadde spilt SnD og ikke Dom.

Hvem er bedre en oss? Er vel kun 3 klaner som kan kjempe om den titelen i norge. altså iT, pN Og St.

Muligens ExceLio burde vært med på lista, kanskje gunblade og BigDaddyMacc, men her er det spørsmål om hvem du syns personlig er best. Da er mine favortiter Dex, Mordi og Phantom. Er vel kanskje lurt å ha med folk som fortsatt blir bedre og bedre å at de ikke stagnerer sånn som feks deg å Sunrise.

Lenke til kommentar
Jeg skammer meg over å være fra Norge.

Jeg skammer meg over å kalle meg COD4-spiller.

Trist, trist seanse

Du gjør det ja :whistle: jeg elsker å kverulere:P

Nå skal ikke jeg blande meg inn så veldig i denne diskusjonen, bryr meg ikke om hva dere sier, men hva har du imot pN? Har aldri helt skjønt det. Jeg vet vi er bedre en dere, er du bare missunelig? Eier dere 4 mot 5 med andre lagspillere. Omfg. Var jo en grunn til at jeg ikke joinet FoE. pN er og blir bedre.. Men jeg sier ikke JenS og de andre ikke er gode. Og kommenterer heller ikke den lista som ble laget.

K / D = skillz. Ånei, du bommet litt der ja.. Ikke alle som sitter å nerder foran skjermen hele tiden, jeg slapper av når jeg spiller.. Ta heller å konsentrer deg når du spiller kamp mot oss, så får vi se.. Sist gang stakk du av når vi pissa på dere etter første map..

- Trøtt DeX

Lenke til kommentar

Du er kul, kan jeg ta på deg?

Lenke til kommentar

Du er kul, kan jeg ta på deg?

D3t k4N dU S1kKerT!

Lenke til kommentar

Spørsmål, hvordan definerer dere beste spillere når dette vanligvis spilles på lag? 1vs1 så har flaks mye å si, eventuel hvem som ikke gidder å sitte i ett hjørne og vente lengtst.

Har 0 peiling på CoD4 community i norge, kan ikke si jeg bryr meg så mye heller. Iallefall ikke om dette er nivået spillerne ligger på...

Lenke til kommentar

Trist, trist seanse

Nå skal ikke jeg blande meg inn så veldig i denne diskusjonen, bryr meg ikke om hva dere sier, men hva har du imot pN? Har aldri helt skjønt det. Jeg vet vi er bedre en dere, er du bare missunelig? Eier dere 4 mot 5 med andre lagspillere. Omfg. Var jo en grunn til at jeg ikke joinet FoE. pN er og blir bedre.. Men jeg sier ikke JenS og de andre ikke er gode. Og kommenterer heller ikke den lista som ble laget.

K / D = skillz. Ånei, du bommet litt der ja.. Ikke alle som sitter å nerder foran skjermen hele tiden, jeg slapper av når jeg spiller.. Ta heller å konsentrer deg når du spiller kamp mot oss, så får vi se.. Sist gang stakk du av når vi pissa på dere etter første map..

- Trøtt DeX

Det jeg har imot pN og de fleste andre har imot PN, er at dere er utrolig breiale, tror dere er utrolig gode, når dere bare ligger på et middelsnivå når det gjelder klan nivå. Jeg påstår ikke at klanen min er bra, for den er ganske dårlig for øyeblikket, og dere er helt klart på et mye høyere nivå, men slutt å vær så breiale. Dere får ta å spille mot dem store gutta en gang, som feks quality gaming eller team diginats, så får dere se på hvordan nivået er på toppen, for der er ihvertfall ikke dere. Kanskje dere kommer litt ned på jorda da. Så på team statsen deres på gamebattles for en stund siden, og der lå dere jo ræva an. Dere takler ikke å spille mot de store guta rett og slett, så da spiller dere på consolegaming mot middels klaner og lever i håpet om at dere er i "verdenstoppen" som dere så breialt skrev på hjemmesiden.

Jeg finnes ikke misunnelig, kunne sikkert ha funnet meg en bra engelsk klan, men vil heller spille sammen med personer som er trivlige og en plass der vi kan skape et godt miljø. Målet mitt er ikke å være i en sinnsykt god klan, men bare ha hyggelige folk å spille med.

Og er enig at K/D ikke har så mye å si for hvor god du er, men har du under 1.00 så sier det noe syns jeg:P Du kan ikke komme å si til meg at "pros har under 1. De beste ute i Europa ligger nok ganske bra an der. Derfor har mange klaner som søker nye spillere krav om at for eks K/D skal være over 1.70.

PS: jeg elsker å være i ord krig:P

Endret av Shagrath90
Lenke til kommentar

Trist, trist seanse

- Trøtt DeX

Det jeg har imot pN og de fleste andre har imot PN, er at dere er utrolig breiale, tror dere er utrolig gode, når dere bare ligger på et middelsnivå når det gjelder klan nivå. Jeg påstår ikke at klanen min er bra, for den er ganske dårlig for øyeblikket, og dere er helt klart på et mye høyere nivå, men slutt å vær så breiale. Dere får ta å spille mot dem store gutta en gang, som feks quality gaming eller team diginats, så får dere se på hvordan nivået er på toppen, for der er ihvertfall ikke dere. Kanskje dere kommer litt ned på jorda da. Så på team statsen deres på gamebattles for en stund siden, og der lå dere jo ræva an. Dere takler ikke å spille mot de store guta rett og slett, så da spiller dere på consolegaming mot middels klaner og lever i håpet om at dere er i "verdenstoppen" som dere så breialt skrev på hjemmesiden.

Jeg finnes ikke misunnelig, kunne sikkert ha funnet meg en bra engelsk klan, men vil heller spille sammen med personer som er trivlige og en plass der vi kan skape et godt miljø. Målet mitt er ikke å være i en sinnsykt god klan, men bare ha hyggelige folk å spille med.

Og er enig at K/D ikke har så mye å si for hvor god du er, men har du under 1.00 så sier det noe syns jeg:P Du kan ikke komme å si til meg at "pros har under 1. De beste ute i Europa ligger nok ganske bra an der. Derfor har mange klaner som søker nye spillere krav om at for eks K/D skal være over 1.70.

PS: jeg elsker å være i ord krig:P

VI ER BEDRE ENN DIGNITAS!!!111

Ånei, Hallo, når har vi sakt at vi er bedre enn Dignitas? Og det med GameBattles, så er ikke det "seriøst", en grunn til 2 deler av andre laget er regga der. Vi bruker det til å teste ut de spillerene. Bare vent du.. Vi vet at vi er dårligere enn alle de klanene du nevner der. Men handler litt om liv også inn her. Ikke alle nerder 24 / 7. Men helt forbanna seriøst, enhver spiller kan LETT få 1,70 i K / D ratio... Spill Domination i én dag, så har du det.. Og, hvilke andre klaner en den store sterke EpiC klanen har noe imot pN?

- Våknet DeX

Dere høres ut som noen skikkelige suppehoder, noen av dere. :ermm:

Har du ikke noe nyttig og si, kan du heller bruke tida tid på å finne deg en ny klan..

Lenke til kommentar

Vi har da slått team sK | Karbon 2 av 3 ganger å disse gutta er vel blant de beste i europa, med spillere fra Team V, Reason gaming osv. Grunnen til at vi kanskje ikke er så godt likt blant alle norske klaner er at de fleste vinner kampen på kjeften før vi begynner. Når vi da reaper klanen deres så kan vi ikke dy oss å være litt eplekjekke etterpå. feks sier Vengeful får pN - FoE kampen at walnut suger, Så topper Walnut kampen med å være 1 mot 3 av dere på attack i siste runde å tar ut en av dere med kniv å reaper vengeful på 100 meters avstand med pistol. Da har han all grunn til å ta igjen for det vengeful sa til han før kampen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...