Nightmare Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvem syns dere er de 3 beste i Norge? jeg mener at pN I DeXeqtR, pN I Phantom og pN I Mordi er norges 3 beste, tett fulgt av vVv ExceLio og St Bigdaddymacc. Lenke til kommentar
RyCkoN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 patetisk å sette opp 3 fra klanen sinn som top 3 i norge. Da kan i like så gjerne slenge heile saintz som top 30 beste i norge Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 genialt regle:P men dessverre e i norges bæste teamkiller Lenke til kommentar
Nightmare Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor er det patetisk? Syns vi slo dere som vist nok skulle være norges beste overlegent sist gang? Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 her er de tre beste, Me, Myself and I. så trenger dere ikke å diskutere dette lengre:P Haha Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor er det patetisk? Syns vi slo dere som vist nok skulle være norges beste overlegent sist gang? Fordi.. Det er patetisk.. Skal man vote på norges beste, så burde det være en regel om å faktisk vote fair. dvs, ikke sin egen clan. Samme systemet i MGP, kan ikke stemme på sitt eget land. Lenke til kommentar
RyCkoN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor er det patetisk? Syns vi slo dere som vist nok skulle være norges beste overlegent sist gang? La me se. I spilte den klan kampen og å spille ikke COD4 lengre. For det andre så spille ikke folka COD4 24/7 slik som dokker som kommer hjem fra skolen å sitt der til dokker sovne. Å hvis i ikke tar feil så har dokker tapt 2 ganga tidligere mot the saintz så å si at dokker e norges beste e det samme som å bæsje på leggen. GG kom tilbake neste år Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og pappan min er sterkere enn pappan din... Makan til tråd. Hvordan skal man egentlig kåre Norges topp 3, annet enn med et mesterskap? Eller mener dere at vi skal klare å diskutere oss fram til det...? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hvorfor er det patetisk? Syns vi slo dere som vist nok skulle være norges beste overlegent sist gang? La me se. I spilte den klan kampen og å spille ikke COD4 lengre. For det andre så spille ikke folka COD4 24/7 slik som dokker som kommer hjem fra skolen å sitt der til dokker sovne. Å hvis i ikke tar feil så har dokker tapt 2 ganga tidligere mot the saintz så å si at dokker e norges beste e det samme som å bæsje på leggen. GG kom tilbake neste år Jaja men det var FØR som du sa selv! (pN slo the saintz sist gang for ikke så lenge siden) Akkurat nå mener jeg at de tre er norges beste COD4 spillere. Akkurat nå tviler jeg på det er noen norske klaner som er bedre en pN sitt første (1.) lag! Endret 6. juni 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
RyCkoN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 det som skjer på COD4 bryr i me ikke nokka om å dokker har tapt mot oss 2 ganga + at en kan ikke si at vi e norges lag bare ved å slå dem 1 gang. Hvis en ska bevise nokka så fiks et NM så kan det avgjøres der Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Håpløs tråd. Finn heller et COD4 online community så kan dere krangle videre på dialekt der. Catch-gamer har kanskje et underforum for dere. Endret 6. juni 2008 av Ant1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er ikke hvem som er best det diskuteres her, men hvem som har mest mangel på liv Lenke til kommentar
Nightmare Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) patetisk å sette opp 3 fra klanen sinn som top 3 i norge. Da kan i like så gjerne slenge heile saintz som top 30 beste i norge Hvorfor er det patetisk? Syns vi slo dere som vist nok skulle være norges beste overlegent sist gang? La me se. I spilte den klan kampen og å spille ikke COD4 lengre. For det andre så spille ikke folka COD4 24/7 slik som dokker som kommer hjem fra skolen å sitt der til dokker sovne. Å hvis i ikke tar feil så har dokker tapt 2 ganga tidligere mot the saintz så å si at dokker e norges beste e det samme som å bæsje på leggen. GG kom tilbake neste år Snakk om å bæsje på leggen, her snakker vi mer natural skillz, du har ca 3-4 døgn playtime mer en meg. Så det er vel kanskje du som bør tenke på å dra opp gardina å la sola blende aua din? Endret 6. juni 2008 av Exc3ll3nT Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 http://www.catchgamer.no/ kos dere Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 For noen forferdelige nick folk har.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Syns slike prater er artig Å være god på CoD4 skal ikke mye til, og hvertfall ikke på 360. Men har hørt om noen av karene over, og noen av dem har ekstremt god ingame-iq.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Husker jeg spilte med to gutter fra klanen "bWd" en gang. Her snakker vi gutter som traff alt. Alltid. Alle på serveren vi var på var helt sjokkert, og det er første gang jeg har spilt på en server hvor absolutt alle har lovpriset to spillere. Ingen klaget på de. Alle bøyde seg i støvet. Det var helt utrolig. Utvilsomt de beste CoD-spillerne jeg noen gang har sett. Irriterer meg over at jeg glemte å skrive ned nickene, men bWd var i hvert fall klanen. Skal ikke se bort i fra at de er best i verden heller, så utrolig var det. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Pn vettu, tror dem er verdens beste, men har ingen klasse spillere:P kanskje noe gode kollektivt, men eier ikke klasse spillere. Tror norges beste er exelio(eller hvordan det skrives), også har vi jo spillere som Sunrise, rinuji(nå copycat) jens FoE og boffen, som er hakk i hel:P Og forresten exellent, har du tatt en titt på leaderbordsa, eier deg noe så jævlig. Du har 1.30 og noe K/D, bare noober som har det. Og det ligger jo til om med i klan navnet deres at dere er en gjeng bestående av høytflytende dritt sekker, som tror dere er gode, men blir eid hver gang. Husker dere kom inn i gamet når vi i gamle FoE spelte, dere ble jo eid gang på gang. Dere Norges beste, ja det må være i deres verden. Velkommen til vår verden, hvis dere noen gang kommer ditt. Endret 6. juni 2008 av Shagrath90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg