Christian_ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Fikk for omtrent en time siden vite at 3RL var faget jeg skulle prøves i muntlig neste tirsdag. For min del er det helt greit da jeg har veldig god tid å repetere på Er det flere som kom opp i rettslære? Noen som har vært oppe før og har noen erfaringer å dele? Christian Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Er jeg virkelig den eneste som har kommet opp i rettslære her?;p Ingen som har vært oppe i det før heller? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ah, opp på tirsdag du også? Hvordan har du forberedt deg? Jeg har bare lest boka så mye jeg kan. Er litt over halvveis nå Tror jeg skal rekke alt til tirsdag;) Er en av de siste som skal inn også, så har rimelig god tid da også Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg leser og skriver notater. Kutter ut veitrafikkrett, kjøpsrett og eiendom og miljørett. Legger mest vekt på avtalerett og hvertfall forbrukerrett (tror staten liker å minne oss på hvilke rettigheter vi har). Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ja, sikkert ikke så dumt. Jeg har gått igjennom både kjøpsrett og forbrukerrett jeg, men det var strengt tatt bare for å finne de viktigste forskjellene. Veitrafikkrett og eiendoms- og miljørett skal jeg bare skumme over. Har notater, så kan til nøds se igjennom dem på forberedelsen om jeg skulle være veldig uheldig;) Endret 8. juni 2008 av Christian_ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jah, jeg fikk faktisk 6! Det hadde jeg aldri trodd! Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Gratulerer! Fikk 5 jeg Endret 10. juni 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, det er jo veldig bra det og da:) Jeg var veldig heldig med spørsmålene og temaene. Jeg fikk om avtalerett, kjøpsrett og forvaltningsrett. Tre kapitler jeg kunne veldig godt. I tillegg traff jeg godt med notatene mine. Litt spesielt at jeg får 6 på eksamen da jeg "bare" har 4 i rettslære:p Noe læreren kan tenke på det:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå