cdahl85 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg forhåndsbestilte mgs4 fra ebaybruker 3busymen ca den 2.juni, og til min store overaskelse mottok jeg en mail fra han allerede den 5.juni: From: eBay Member: 3busymen <[email protected]> Date: Jun 5, 2008 3:35 AM Subject: Your eBay item has been shipped. To: xxx Dear xxx, I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly. Item title: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 NEW Web Address: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=300228489698 Buyer User ID: xxx Seller User ID: 3busymen Total: $69.65 Brukeren 3busymen har jeg bestilt flere pakker fra, og jeg vet det er flere som har bestilt fra han her, så han er til å stole på. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Og hvor lang tid bruker det å ta før du har pakken i postkassa di? Din heldige #%!"€. Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Og hvor lang tid bruker det å ta før du har pakken i postkassa di?Din heldige #%!"€. Det varierer veldig, men det tar som oftest rundt 5 dager. Om jeg sitter å spiller på tirsdag, så vil jeg være en meget glad gutt, for å si det mildt Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Synd MGO vil bli locked for deg men du er fortsatt jævlig heldig! Endret 6. juni 2008 av Birkin Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Synd MGO vil bli locked for deg men du er fortsatt jævlig heldig! Hvorfor vil det bli det? Jeg kommer til å spille uten nettilgang, så det burde vel ikke være noen grunn for at jeg ikke vil kunne spille online 12.juni? eller? Endret 6. juni 2008 av cdahl85 Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Your item have been shipped? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 GO GRAMMERPOLICE! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Your item have been shipped? Has er helt korrekt. Når vi først er inne og pirker så tar du feil Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Your item have been shipped? Has er helt korrekt. Når vi først er inne og pirker så tar du feil Det er jo akkurat det han sier. Hvis du ser i topic på tråden så står det "have". Når man først er inne og pirker Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Aha, la ikke merke til det Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Your item have been shipped? Du må ha vondt i hodet... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Synd MGO vil bli locked for deg men du er fortsatt jævlig heldig! Hvorfor vil det bli det? Jeg kommer til å spille uten nettilgang, så det burde vel ikke være noen grunn for at jeg ikke vil kunne spille online 12.juni? eller? Siden du bestilte den amerikanske versjonen (amerikansk cover på eBay) kan du ikke spille MGO i Europa. Leste det et sted. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er vel neppe noe stort tap, er vel ingen som kjøper MGS4 for MGO... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hældig gris. Når vi nå er inne å pirker: "Heldig gris", med "e" ikke "æ". Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Vet ikke hvor mange som skjønte det, men jeg pekte på en skrivefeil: Det heter ikke "your item have been shipped". Det heter "your item has been shipped". Case closed. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hældig gris. Når vi nå er inne å pirker: "Heldig gris", med "e" ikke "æ". Skal vel faktisk være "heldiggris" da, hvis man skal pirke på skrivefeil, som ser ut som å være hensikten med denne tråden. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Det er vel neppe noe stort tap, er vel ingen som kjøper MGS4 for MGO... Neinei, så klart ikke. Men det er jo en fin add-on til etter du er ferdig med spillet. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Synd MGO vil bli locked for deg men du er fortsatt jævlig heldig! Hvorfor vil det bli det? Jeg kommer til å spille uten nettilgang, så det burde vel ikke være noen grunn for at jeg ikke vil kunne spille online 12.juni? eller? Siden du bestilte den amerikanske versjonen (amerikansk cover på eBay) kan du ikke spille MGO i Europa. Leste det et sted. Så jeg som har bestilt fra vgp vil heller ikke få tilgang til MGO? Anyway, ikke akkurat det jeg gleder meg til da.. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Ifølge det jeg har lest, så dessverre vil du ikke få spilt MGO Men, som sagt tidligere, alle burde heller glede seg til MGS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå