Eriksjef Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, jeg er en gutt på 16 år, aldri hatt sex før, mest pga jeg er veldig flau over fø-flekken min, nederst på skaftet. Er det noe jeg trenger å bekymre meg for? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hei, jeg er en gutt på 16 år, aldri hatt sex før, mest pga jeg er veldig flau over fø-flekken min, nederst på skaftet. Er det noe jeg trenger å bekymre meg for? Det er neppe noe du trenger å bekymre deg for, men det kunne jo vært greit å ta en tur til legen slik at du slipper å være flau over den... Legen kan fjerne føflekken hvis du ønsker. Endret 6. juni 2008 av Preppo999 Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er absolutt ingenting å bry seg om! Helt garantert! Bare tull å skulle fjerne den! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Penis er jo ikke akkurat så vakker fra før av at det gjør noe fra eller til, eller hva? Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke i våre gutters øyne, men jenter liker den vel? Det virker i alle fall slik Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke i våre gutters øyne, men jenter liker den vel? Det virker i alle fall slik Nja, husker det var en tråd om dette her på forumet en gang og da mente de fleste jenter at en penis ikke var noe fint. 1 Lenke til kommentar
Martz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er ingenting å skamme seg over, folk er forskjellige, og så lenge det ikke er snakk om hudkreft er det ikke noe problem å ha føflekker. Anyway, burde ikke høre på de som sier at du kan fjerne den. Greit nok, det går an, men arret du sitter igjen med etterpå er ikke særlig vakkert. Lenke til kommentar
Eriksjef Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Okei, da har jeg ikke noe å grue meg til i sommer ! Takk! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har faktisk selv en liten føflekk der nede. Den er under pungen da så synes ikke så godt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Altså.. Hvor mange jenter tror du vil komme til å sette seg ned og granske kølla di for hva du har der og ikke? 2 Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har en jeg og Men den er liten da, vet ikke helt hvor stor din er?? Aldri tenkt på at det kan værre flaut når jeg har sex Jaja, tror egentlig ikke du skall fjerne den... Dama er sikkert så kåt (sikkert litt full og) når du har sex så hun kommer ikke til og si noe på den Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 + at det høres ganske ubehagelig ut å fjerne den. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 da er det heller verre å ha en fø-flekk i navelen.. det har jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Føflekker er nok ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 da er det heller verre å ha en fø-flekk i navelen.. det har jeg tøft, det har jeg også har heftig innovernavl, så må vrenge navlen får å se den:) ontopic: ikke fjern en føflekk;) ikke vær flau over slikt Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 + at det høres ganske ubehagelig ut å fjerne den. Er ikke vondt. Har gjort dette selv, hadde en stor nære penisroten, og fikk fjernet den. Svei litt om jeg fikk en stiv en, men utenom der var det ikke så vondt. De fjernet en del hår over penis, renset med en veske(tror det var sprit), så skjærte de den bare av, sydde 4 eller 6 sting, la på salve og bomullsdott med bandasje rundt. Ikke noe smertestillende eller noe som helst! :-) For min del var dette sjenerende og derfor fikk jeg den fjernet! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dersom føflekken er ekstra stor kan det vere fare for utvikling av kreft. Veit ikkje kva som er rekna som stor, men kjenner fleire som har fått fjerna for å verte kvitt risikoen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er ingen grunn til å fjerne den hvis ikke føflekken oppfyller følgende krav: - Føflekker som vokser - Føflekker som forandrer farge - Føflekker som klør - Føflekker som blør eller danner sår - Føflekker med asymmetrisk form, ujevn farge og uklar overgang til normal hud. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde en føflekk på bjellene som jeg fikk fjerna på grunn av fare for føflekkreft, var ikke smertfullt i det hele tatt, men gikk litt breibeint resten av dagen Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ser for meg det må være bedre å ha en føflekk på bassen enn et arr etter fjerningen av den, men så vet jeg heller ikke hvor den er, eller hvor stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg