Gå til innhold

Samusng S630 - Slå av blitz?

Anbefalte innlegg

Skal ærlig innrømme jeg ikke har mye greie på kamera, men trodde jeg skulle klare å slå av blitz men kan ikke finne noe sted å gjøre det. Har lest bruksanvisningen uten hell.

Jeg skulle bruke kamera til å a tær nærbilder av elektronikk osv, trenger ikke noe superkamera for akkurat det, men siden jeg ikke får slått av blitz er det ubruklig da bildene bare blir som å se rett mot sola... satt veldig pris på om noen kunne forklart meg det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ærlig innrømme jeg ikke har mye greie på kamera, men trodde jeg skulle klare å slå av blitz men kan ikke finne noe sted å gjøre det. Har lest bruksanvisningen uten hell.

Jeg skulle bruke kamera til å a tær nærbilder av elektronikk osv, trenger ikke noe superkamera for akkurat det, men siden jeg ikke får slått av blitz er det ubruklig da bildene bare blir som å se rett mot sola... satt veldig pris på om noen kunne forklart meg det

Prøv funksjon knappen på baksiden av kameraet. Trykk på dens venstre side der merket for blits er. Mulig at du må sette kameraet i manuell mode (altså ikke bruke det på full auto).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...