Gå til innhold

PS3 bug eller maskinfeil?

Anbefalte innlegg

Har vært fornøyd med produktet hittil men så har spillene og filmene begynt å fryse fast på skjermen gjentatte ganger.

Nå har det kommet til det stadiet at maskinen verken vil spille av spill, Blu-ray eller dvd. Den eneste responsen hos maskinen er et ikon oppe i hjørnet som viser at den «jobber».

Noen som har det samme problemet?

PS: Har levert maskinen inn til reperasjon, får den kanskje ikke tilbake før om 1 måned -_-

Dette kaller jeg kundeservice....

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan regne med å vente 2 mnd, da det tar så lang tid hos Nordisk film

Da var den sommerferien ødelagt.

Han i butikken sa at hvis jeg var heldig så kunne jeg få den før, leverte den inn hos Elkjøp i butikken, kjøpte maskinen av dem over nettet.

Lenke til kommentar

Jeg baserte mitt utsagn på personlige erfaringer da jeg jobber i butikk og har sett at gjennomsnittlig tid fra du leverer den inn til den kommer tilbake er på ca 1,5-2mnd.

Vi har i det siste levert ut lånemaskiner til kundene hvis maskinen er borte lenger enn 3 uker, du kan jo høre på Elkjøp om de gidder det...

Lenke til kommentar
Jeg baserte mitt utsagn på personlige erfaringer da jeg jobber i butikk og har sett at gjennomsnittlig tid fra du leverer den inn til den kommer tilbake er på ca 1,5-2mnd.

Vi har i det siste levert ut lånemaskiner til kundene hvis maskinen er borte lenger enn 3 uker, du kan jo høre på Elkjøp om de gidder det...

Okei, ja det kan være en mulighet^^

Hadde egentlig bare vært greit å fått en ny maskin da kanskje, siden det er noe feil med den gamle.

Lenke til kommentar
er vel litt avhengig av hvilken versjon du har.. 60gb får du jo ikke igjen, og kan fort ta lengre tid.. 40gb burde gå fortere da.. :)

Min 60gb som er amerikansk har vært inne i 4 måneder nå, bare så det er sagt.. :p

Det er jo utrolig surt! Kan du ikke spørre om å få en ny?

Selv har jeg en maskin med 40gb

Lenke til kommentar

Får ny når de får det inn nå.. Vært der 1 gang i måneden og spurt, og nå fikk jeg det, uten noen kostander! :) Men, virker som det ventes en ny pakke nesten, for verken mpx, komplett, absoluttspill eller elkjøp sine sider har en 40gb versjon inne!

Håper på en pakke med MGS eller noe som de får inn først, så kanskje jeg kan krangle meg til å få med spillet også.. ;) evnt en med dualshock

Lenke til kommentar
Er det mange som har problemer med ps3? har hørt at mange leverer inn for tiden..

Jeg har i hvertfall problemer med min maskin =/

Skikkelig irriterende når man har betalt penger for noe og så fungerer det ikke!

Lenke til kommentar

Dette gjelder meg og dessverre, bare min PS3 lager kladdemerker på spillene..

Og jeg har norsk 60GB-versjon, kan det virkelig gå 4 måneder?

Min har vert vekke siden 9 mai og ikke hørt en drit

Sist jeg ringte så sa dem det kan gå 21 arbeidsdager.

Den kom til verkstedet 13.mai og har tellet til nå att det har gått 19 arbeidsdager, så jeg skal ringe til Elkjøp på tirsdagen

Ser ut som jeg får ikke oppleve MGS 4 i det hele tatt

Elkjøp sier alltid det går 7-14 dager, dem har hatt sagt feil hele veien

Hva kan man kalle rimelig tid, ihvertfall ikke 5 til 9 uker!!

Kan man heve kjøpet viss reperasjonen tar altfor lenge?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Toman, lykketreff. Min begynte å begynte å diagnotiseres på den 13 mai :)

Uansett, de på Lefdal sier stadig 2-4 uker. Men fikk litt dårlig magefølelse når de brukte 13 dager på noe som liksom skulle ta 3 "virkedager", som det stod i service rapporten. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...