Dahl Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Firefox 3 er på vei, noe Mozilla ikke vil la gå forbi i stillhet. Les mer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Tallet til Norge ligger på i overkant av 4000, noe vi ikke akkurat kan si er imponerende; spesielt med tanke på at söta bror har rundt 1000 flere Det er ikke dårlig da, iom at sverige har dobbelt så mange innbyggere Endret 6. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samme tenkte jeg... Sverige: 5300/9200000 = 0.00058 Norge: 4300/4700000 = 0.00091 Større tall til Norge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Tallet til Norge ligger på i overkant av 4000, noe vi ikke akkurat kan si er imponerende; spesielt med tanke på at söta bror har rundt 1000 flere Det er ikke dårlig da, iom at sverige har dobbelt så mange innbyggere Godt poeng, men du glemmer helt at Sverige er Sverige. Vi kan jo ikke være dårligere enn Sverige, sånn er det bare. Det må da vel være lov til å oppfordre til en liten kamp mellom brødre, selv om den søte har et forsprang ved at han er flinkere til å reprodusere seg? Liek 2001.Check signature Noted, vi skal fra nå av se på din signatur når vi lurer på hva siste nytt i IT-verden er. Endret 6. juni 2008 av Dahl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noted, vi skal fra nå av se på din signatur når vi lurer på hva siste nytt i IT-verden er. Da tror jeg det blir en trist verden Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det blir nok værre å slå danskene, som i øyeblikket har 200 flere registrerte enn Sverige. Man kan registrere seg her eller ved å trykke på kildelenken i artikkelen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skjer med at Polen har så mange nedlastninger? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 4000 var frykteleg lavt for Noreg, her må fleire skrive under Det bør være minst 100 000 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Skjer med at Polen har så mange nedlastninger? Polen har en av verdens høyeste andeler av Firefox-brukere (Kilde). I tillegg er det overraskende mange polakker som bruker internett aktivt, iallefall i forhold til de geografisk nærliggende landene. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er voldsomt mye polakker på last.fm ihvertfall Lenke til kommentar
koks Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg trodde kanskje at windows update ville være vanskelig å slå? Eller er det noen forbehold om at de må være aktivt trykket på og ikke automatisk nedlastet? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg trodde kanskje at windows update ville være vanskelig å slå? Eller er det noen forbehold om at de må være aktivt trykket på og ikke automatisk nedlastet?For at Firefox-rekorden skal gjelde må de laste ned hele programmet som en enhet og ikke som en oppdatering, så tror Windows Update faller ut allerede på det punktet. Endret 6. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Babb Rass Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Faen, vi har kanskje bedre stats en Sverige, men er jo greit å knus dem i antall også da Skal signe meg opp selv nå Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At Jan Mayen og Svalbard har 48 registrerte er vel rimelig imponerende I følge Wikipedia så er de eneste beboerene på Jan Mayen norske metrologer, så der kan vi vel si at det er max 5. Og i følge denne siden så er det 2500 beboere på Svalbard. 48/2505 = 0.01916. Den skal vi nok slite litt med å slå ja Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) At Jan Mayen og Svalbard har 48 registrerte er vel rimelig imponerende I følge Wikipedia så er de eneste beboerene på Jan Mayen norske metrologer, så der kan vi vel si at det er max 5. Og i følge denne siden så er det 2500 beboere på Svalbard. Akkurat nå er 18 personer på Jan Mayen, og de fleste er ikke metrologer. Endret 6. juni 2008 av miceagol Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er jo litt kult å sjå at for eksempel Portugal har nærmare 10 tusen og at Østerrike har over 5 tusen, med tanke på størrelsen landa. Russland har og relativt få i forhold til areal og folketal. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Greit om jeg signer opp, men ikke laster ned? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Greit om jeg signer opp, men ikke laster ned?Greia med det siden er at du skal love å laste ned når den tid kommer (de sender deg varsling på mail), så å melde seg på om du ikke har tenkt til å laste ned blir litt feil. Personlig blir Fx oppdatert direkte via pakkebehandleren i Ubuntu, men skal allikevel laste ned for å øke statistikken. Endret 6. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 fine med det oppdaterte kartet er at det også gir en pekepinn på hvilke land som blir store Firefox-land, og hvor i verden folk tyr til andre nettlesere. Spannande og informativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå