fjerntroll Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Dette skjer hver dag; Tråløst nett detter ut og det er ikke mulig og komme inn på ruterens oppsett med kabel heller. Napper ut strømmen til ruteren, og alt blir normalt igjen når jeg setter inn strømmen. maskin 1 med kabel, er fremdeles på internett etter at dette skjer, men den kan da ikke komme inn på oppsettet til ruteren, Prøvd med Opera og IE. maskin 2 mister det trådløse nettet, (begrenset eller ingen tilgang.) Ruter er satt opp med bruker navn og passord og med WPA. Har byttet passordet også. Noen som har noen ide om hvorfor dette skjer ? eller hva jeg skal begynne og lete etter. Har ikke gjort noen forandringer og nettet har fungert lenge, helt til for ca. 14 dager siden. Ruteren er en Sitecom WL-114 v2, og med siste oppdatering innstallert, den sitter etter en speedtouch 546T2 ruter modem som er satt i bridgemodus Endret 6. juni 2008 av fjerntroll Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg aner ikke om du har en brukbar router eller ikke, men om du bruker WPA så prøv å bytt kryptering for din kan ha problemer med WPA av en eller annen grunn (sjekk google). Ellers er det vanligvis heavy bittorrent som gir routere problemer av en slik type du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå