KongRudi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sanwa.. Play-asia sin side: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dd-77-...en-70-2sxk.html pre-orders åpner snart, og kommer 11 juli. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Herlig! Eneste vi mangler nå er homebrew, slik at vi får kjørt igang MAME på Xbox 360. Det hadde vært drømmen. <3 Endret 7. juni 2008 av dekar24k Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva i all verden er det for noe? En kontroll regner jeg med, men hvorfor skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hva i all verden er det for noe? En kontroll regner jeg med, men hvorfor skjønner jeg ikke. For og spille arcade spill, med arcade kontroll. Noen foretrekker det Endret 7. juni 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva i all verden er det for noe? En kontroll regner jeg med, men hvorfor skjønner jeg ikke. For og spille arcade spill, med arcade kontroll. Noen foretrekker det Er nok mer den eldre generasjon som vil sette pris på denne tror jeg. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Vell, hvis du spiller spill som DoA, Virtua Fighter, Street Figter, og snart Soul Caliber, så er det mye bedre med skikkelig arcade-fight stick, enn xbox-kontrolleren. Og mye mere presist, når du utfører komboer, o.l. Kan også bruke den på en stor del av XBLA-spillene. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 denne + Street Fighter 4 = win. Blir spennende å se hvor mye den kommer til å koste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå