riroil Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Komplett og søstersiden Norek.no er nede. Er det bare hos meg, eller er hele siten nede? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det kan virke sånn ja. Dem driver sikkert å oppdaterer noe, klokken er jo tross alt 4:51 Endret 6. juni 2008 av Canute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Uakseptabelt! Jeg vil handle! Men igjen så skal jeg på arbeid om 5 minutter Endret 6. juni 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Og så? Klarer ikke å gi et så stort firma klart om driftsforandringerer eller andre uregelmessigigheter? Ikke for å syte, men sår de skryter av å være best så bør de også være det. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde de drevet med oppdatering så ser jeg for meg det haddet stått klart og tydlig. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Og så? Klarer ikke å gi et så stort firma klart om driftsforandringerer eller andre uregelmessigigheter?Ikke for å syte, men sår de skryter av å være best så bør de også være det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg kommer inn så tviler på at det var oppdateringer, hadde det vært det ville det stått, trur nok bare det var noe galt med webserveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå