Fredrik^- Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 HJELP! Jeg har klart å glemme administrator passordet og lurer på om det er mulig å finne ut dette, eller å resette det e.l. Jeg trenger virkelig hjelp! Jeg har Windows 2000 som operativ system. Og for å få det avklart med en gang, så har jeg bare 1 bruker til på maskinen. Denne har ikke full tilgang. Takker veldig for alle svar og håper vi klarer å ordne opp i dette. - Fredrik Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hva gjør denne posten i generell/annen programmering? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Han tror sikkert noen kan lage et program som hakker Windows.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 går greit å komme seg inn på en w2k eller xp. det eneste du trenger er en linux boot-disket. vha denne kan du endre passordet til alle kontoene på maskinen. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 last ned NTSecure og RAWRite, sett inn disken mens maskinen booter, skriv inn nytt passord, enkelt og 100% lovlig HVIS DET ER PÅ DIN EGEN PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå