Gå til innhold

HTPC`n min og Logitech diNovo Edge tastatur problem

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg bygde ny HTPC her for 6mnd siden.. og fikk også et Logitech diNovo Edge tastatur i bursdagsgave av fruen..

og da htpc var ferdig bygget så oppdaget jeg til min stor fortvilelse at lyden stopper opp i ca 1 sec med jevne mellomrom (hvert 2 til 8 minutt (random)).. Men det gjelder kun DVD filmer, fra harddisker.. (iso filer)..

Formaterte og la inn alt på nytt gjenntatte ganger.. og gikk mellom allt av innstillinger a antall ganger også.. men kunne ikke finne noen feil..

Inntil jeg en dag systematisk avsluttet et og et program fra windows task manager (oppgave behandleren)..

Og da jeg avsluttet softwaren fra Logitech så forsvant problemet..

Jeg har nå avinstalert all software til dette tastaturet, så nå er lyden perfekt.. :) men skulle jo gjerne ha brukt mulighetene til dette tastaturet da,,

Noen som har noen ider om hvorfor det er slik ?

Lydkortet mitt er et Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Champion Edition

( https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334774 )

Om det har noe å si da?..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Har du prøvd og laste ned siste software fra Logitech?

Hvordan er stabiliteten på tastaturet hos deg? jeg sliter med at jeg mister kontakten hele tiden selv om jeg sitter nærme maskinen 2 til 4 meter...

Hei..

Jeg bygde ny HTPC her for 6mnd siden.. og fikk også et Logitech diNovo Edge tastatur i bursdagsgave av fruen..

og da htpc var ferdig bygget så oppdaget jeg til min stor fortvilelse at lyden stopper opp i ca 1 sec med jevne mellomrom (hvert 2 til 8 minutt (random)).. Men det gjelder kun DVD filmer, fra harddisker.. (iso filer)..

Formaterte og la inn alt på nytt gjenntatte ganger.. og gikk mellom allt av innstillinger a antall ganger også.. men kunne ikke finne noen feil..

Inntil jeg en dag systematisk avsluttet et og et program fra windows task manager (oppgave behandleren)..

Og da jeg avsluttet softwaren fra Logitech så forsvant problemet..

Jeg har nå avinstalert all software til dette tastaturet, så nå er lyden perfekt.. :) men skulle jo gjerne ha brukt mulighetene til dette tastaturet da,,

Noen som har noen ider om hvorfor det er slik ?

Lydkortet mitt er et Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Champion Edition

( https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334774 )

Om det har noe å si da?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...