Timeo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg prøve å dytte et barne-badebasseng til siden som var fylt med kanskje 100 liter vann i dag, det var visst ikke noe genistrek, kjente ut som skulderen hoppet av et øyeblikk og så var den tilbake. Og nå er det sånn at bare jeg skulle bøye meg ned for å sette i en stikkontakt så fikk jeg en enorm smerte i skulderen og bare jeg skulle plukke opp en fjernkontroll fra bordet så var det på samme måten. Er det noe som har blitt alvorlig skadet eller vil det bedre seg av seg selv? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg prøve å dytte et barne-badebasseng til siden som var fylt med kanskje 100 liter vann i dag, det var visst ikke noe genistrek, kjente ut som skulderen hoppet av et øyeblikk og så var den tilbake. Og nå er det sånn at bare jeg skulle bøye meg ned for å sette i en stikkontakt så fikk jeg en enorm smerte i skulderen og bare jeg skulle plukke opp en fjernkontroll fra bordet så var det på samme måten. Er det noe som har blitt alvorlig skadet eller vil det bedre seg av seg selv? det er en sene som er forstrukket. dette er ikke farlig, faktisk veldig vanlig. bare strekk forsiktig ut i armen (ja, senestrekk behandles med uttøying) og slapp av, og ikke anstreng armen, slik at blodet får reparert skaden uten forstyrrelser. ta deg ett kaldt bad, da kulde gjør at kroppen får raskere blodsirkulasjon og du vil se at skulderen vil bli reparert. hilsen skarpengland, 15... er 15 år, så ikke ta svara mine for gitt, men jeg vil si dette er veldig sant. eventuelt kjøle ned pulsene ved håndleddene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Følte det på samme måte da jeg ble talka når vi spillte rugby på skolen for noen år tilbake. Da "macGyver wonnabe'en" som loker rundt på skolen vår (visst nok med utdanning i førstehjelp) skulle banke skuldra tilbake på plass viste det seg at kravebeinet var brukket. Men det kjentes veldig ut som om skuldra bare "glapp ut" . Gå til lege og få tatt røntgen av den, det er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå