Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 sitter nå å spiller massivt mye guitar hero 3:S men lurer på et par av achievementsa. Som foreksempel: Earn 5 stars on all songs on the Medium difficulty hvilke sanger vil det si? bare de som hører til career eller + +!? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Alle som er i spillet originalt, altså ingen eventuelle tileggspakker. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jepp, og du trenger heller ikke å ta bonus sangene, bare career Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 kk takker for svar! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 slenger inn et ekstra spørsmål her likse godt!:o kan jeg bruke guitar hero 3 gitarene på guitar hero 2(xbox) versjonen? eller? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 slenger inn et ekstra spørsmål her likse godt!:okan jeg bruke guitar hero 3 gitarene på guitar hero 2(xbox) versjonen? eller? Ja. Du kan også bruke den(og GH2-gitaren) i Rock Band. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 nice stuff! takker for alle svar Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ein liten bump her. samboeren min lånte live av meg litt og spelte gh3 på easy (ho er ikkje ekstremt god) og knuste ein annan der. Så kom achievementen "beat your maker" eller kva den heiter. Er det mange som har denne ach.? Ville trodd at dei som har laga spelet kunne spele bedre enn easy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis man slår en som har fått denne achievementen får man den selv. Så man spiller ikke mot en som har laget spillet, men mot en som har den achievementen. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ein liten bump her. samboeren min lånte live av meg litt og spelte gh3 på easy (ho er ikkje ekstremt god) og knuste ein annan der. Så kom achievementen "beat your maker" eller kva den heiter. Er det mange som har denne ach.? Ville trodd at dei som har laga spelet kunne spele bedre enn easy Meet Your Maker 20G Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game http://www.xbox360achievements.org/game/gu...i/achievements/ Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis man slår en som har fått denne achievementen får man den selv. Så man spiller ikke mot en som har laget spillet, men mot en som har den achievementen. korleis veit du det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Fordi den achievementen har vært diskutert stort på alle store forum siden spillet kom ut i November.. It's viral. The developers are the only ones who START with it, but it spreads from anyone who's got it. So someone else played the developers, and they played someone, and they played someone, and they played someone, and they played someone, and so on until one of them played you. Endret 9. juli 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå