Disengage Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heisann! Topicen sier egentlig alt. Skal legge over en HD 1080p .mkv fil film på 8 gig over til min eksterne harddisk, for igjen å legge den over på min PS3, siden datamaskinen rett og slett ikke klarer å dra så sinna fil. Jeg får bare feilmeldingen om at kildefilen er får stor for målsystemet eller noe sånt noe. Det er masse plass igjen på harddisken, så det er ikke det som er feil Noen som har råd? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er vel formate på hardisken. FAT32 som de fleste eksterne disker har, klarer ikke filer større enn 4GB. Den enkleste løsningen er å formatere hardisken til standard NTFS. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er nok helt sikkert FAT32 siden den skal funke med PS3'n. Men om han formaterer så sitter han vell fortsatt i saksa for jeg tror ikke PS3 leser NTFS, men ikke siter meg på det jeg eier IKKE en PS3. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Mybook serien kommer ferdig formatert i Fat32 så må nok formatere den til NTFS. Nå vet jeg ikke da om PS3 støtter NTFS. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan bruke convert.exe til å gjøre om filsystemet til NTFS (husk på backup). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan bruke convert.exe til å gjøre om filsystemet til NTFS (husk på backup). Hvis han uansett tar backup kan han bare formatere . Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) En trenger ikke å ta backup av ting som ikke er viktige. Endret 5. juni 2008 av haalo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 En trenger ikke å ta backup av ting som ikke er viktige. Tenkte jeg ikke på . Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) ... PS3 kan offisielt kun leste FAT32 disker så om du konverterer til NTFS får du lagret 8GB, men mest sannsynlig ikke lest via PS3. Maks file size på FAT32 er 4.0 GB som nevnt. Eneste måten man garantert kan overføre 4.0+ GB filer til PS3 er over nettverk. TVersity er et lite stikkord her. Dessuten kan ikke PS3 lese mkv filer pr i dag (og vil nok aldri kunne det heller). Må konveteres til VOB, AVI etc. med f.eks. mkv2vob eller liknende programvare noe som i de fleste tilfeller er en lagdryg prosess fordi filmen må omkodes en del for å virke på PS3. Man mister også subtitles etc. Det er btw. lov å betale for seg, så blir det kanskje en gang i fremtiden laget filmer som ikke omhandler Marvel-figurer. Endret 5. juni 2008 av radivx Lenke til kommentar
End-re Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) ps3 leser kun fat32 , så det funker ikke med ntfs eller noe annet, så eneste mulighet blir da å splitte filmen i 2 filer eller streame den over netverket. edit: 2 sec for sein Endret 5. juni 2008 av egzeth Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja har samme problem :S.... HVA ER DET???? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja har samme problem :S.... HVA ER DET???? hvis du hadde lest postene før din egen post hadde du vist det nå. fat32 støtter ikke mer en 4gb filer. http://en.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table eneste grunnen jeg ser til at det fremdeles blir brukt er mangel på et gratis filsystem som alle vil ta inn i varmen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 eneste grunnen jeg ser til at det fremdeles blir brukt er mangel på et gratis filsystem som alle vil ta inn i varmen.Eneste grunnen til at det fremdeles blir brukt er at Windows i utgangspunktet bare støtter NTFS og FAT32. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 dermed, "som ALLE vil ta inn i varmen." Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vis du vil ha 8gb fil innpå ps3'n sin, så setter du opp Red Kawa servern, og kopierer det over gigabit eller wlan. Du har vel alt stappa ein 320gig disk inni ps3'n din? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ...eventuelt kjøp filmen i Blueray format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå