ZitHless Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg kan ikke oppdatere windows, er noe mongo som skjer:| Når jeg kommer in på Microsoft Update siden, så får jeg bare en side med masse tekst som sier: Området kan ikke fortsette fordi én eller flere av disse Windows-tjenestene ikke kjører. Også står det at jeg må: . Klikk Start, og klikk deretter Kjør. 2. Skriv inn services.msc, og klikk deretter OK. 3. Dobbeltklikk Automatiske oppdateringer i listen over tjenester, og klikk deretter Egenskaper. 4. Velg Automatisk i listen Oppstartstype, og klikk Bruk. Men når jeg gjør det, og skal trykke bruk automatisk så skjer det ingenting, og det blir satt til default "deaktivert" når jeg går in igjen, og når jeg trykker "start" for at den skal aktivere nedlasting og installasjon av Windows-oppdateringer, så får jeg bare melling opp: "Kan ikke starte tjenesten Automatiske oppdateringer på Lokal datamaskin. Feil 1058: Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet." Og jeg har ikke aning hvordan enheter jeg skal aktivere:S Og når jeg går på Windows sikkerhetsvarsler og trykker på "slå på automatiske oppdateringer", så sier det bare at jeg skal følge det som står nevnt oppfør :S Hvordan skal jeg fixe dette, hva skal jeg f.eks aktivere? Får ikke lastet ned oppdateringer til windows PLX help Endret 6. juni 2008 av ZitHless Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Fælt så lite svar det va å få før tia.. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fælt så lite svar det va å få før tia.. Take note: Manual updates via Windows Update Version 6 web site still requires Automatic Updates, Cryptographic Services, Background Intelligent Transfer Service, and Event Log to be running. Place all three, plus Automatic Updates, in automatic if you do not wish to update manually. In addition, I recommend that you change the default time of 3AM, for the automatic checking of updates, to a time when the system is "normally" on. http://www.blackviper.com/WinXP/Archive/Se...tic_Updates.htm Lenke til kommentar
SirCarpenter Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har akkurat det samme problemet! Reinstallerte XP på lørdag, og sliter som bare det! Noen som har noen idéer? Funket ikke med det forslaget som er kommet... Lenke til kommentar
Windile Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tok meg tre timer det her men men.... Det er mest sansynelig at du også har "Trojan.Vundo" i maskina di! (eller en annen mal-ware) Løsningen finner du på antivirus.no/tools (Panda ruler!) Last ned, installer og kjør verktøyet: Anti-Malware (du trenger bare å kjøre quickscan men anbefaler fullscan) Restart og gå inn på: kontrollpanel > Administrative verktøy > Tjenester og velg egenskaper for Automatiske oppdateringer > velg automatisk, trykk bruk og start tjenesten. Problem solved!! Anbefaler også på det varmeste å installere CCleaner.... Rengjør 10000% mer enn Xp klarer.. Analyser og Fix registeret også.... Maskina vil få "et nytt liv" og blir kvitt flere hundre(!) Mb med drit og blir mye raskere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå