Gibben Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei Funker dette, eller blir det bare lamt? 50mm F/6,7 1/250 ISO-800 mvh Gibben Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er etterhvert blitt tilhenger av å ha med hele nesen, når slike "halve" portretter tas. Det er ikke fullt så mye oppbrukt som det strengt halvdelte ansiktet er. Fargene er varme og innbydende, og bakgrunnen er flott porsjonert. Det er i det hele tatt et fint bilde. Originalt er det ikke, men fint utført. Det gjelder forøvrig skarphet og valg av dof. Det utbrente partiet fungerer veldig godt for meg. Godkjent. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er et veldig godt bilde. Bakgrunnen er utbrent, men bevisst og på en veldig ryddig måte. Ansiktet er perfekt målt. Hvordan ansiktet passer inn i bildet er jeg ikke helt sikker. Er litt rart med munn helt nederst i venstre hjørne. kanskje litt cropping kunne gjort seg. men alt i alt et veldig godt bilde, og det er fint at du prøver deg på litt alternative komposisjoner. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det er et godt bilde som er skarpt med passende dybdeskarphet. Personlig ville jeg kuttet mindre i bildets nedre kant slik at ikke underleppen ble delt Endret 6. juni 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er et godt bilde som er skarpt med passende dybdeskarphet.Personlig ville jeg kuttet mindre i bildets nedre kant slik at ikke underleppen ble delt Det grublet jeg lenge på, før jeg valgte hva jeg skulle skrive. Jeg skrev faktisk det du skriver, men slettet det igjen. Etter å ha sett på bildet en gang til kom jeg frem til at jeg liker den effekten. Kanskje jeg forandrer mening igjen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 likte dette jeg.. kraftfulle og varme farger.. fin dof. Lenke til kommentar
Gibben Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for de posistive tilbakemeldingene. Angående nedre billedkant blir jeg ikke helt enig med meg selv. Da dette bildet ikke er croppet noe, er min eneste konklusjon at det ikke kan være mindre munn med på bildet. Er fornøyd med redigeringen som er gjort, og at redigering ikke er nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå