Gå til innhold

Noen erfaringer med:Canon EFS 55-250 MMIS?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg nytt objektiv: EFS 55-250MMIS, Bruker kameraet til å ta bilder av ting i bevegelse, føler noen ganger at jeg ikke kommer nærme nok med min 18-55. noen erfaringer, anbefalinger?

ER nybegynner så bruk teskje!!!

Takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som alle nettbutikker er utsolgt for dette objektivet. Noen som vet om en butikk i nærheten av Bergen som har dette, eller en nettbutikk som har de på lager?

Reiser vekk i 2 mnd om 9 dager, så har ikke tid til å vente til de får på lager. Vil gjerne ha med meg et teleobjektiv, men hvis ikke jeg får tak i 55-250 må vel jeg bare kjøpe Canon 70-300 IS USM til dobbel pris.

Lenke til kommentar
Virker som alle nettbutikker er utsolgt for dette objektivet. Noen som vet om en butikk i nærheten av Bergen som har dette, eller en nettbutikk som har de på lager?

Reiser vekk i 2 mnd om 9 dager, så har ikke tid til å vente til de får på lager. Vil gjerne ha med meg et teleobjektiv, men hvis ikke jeg får tak i 55-250 må vel jeg bare kjøpe Canon 70-300 IS USM til dobbel pris.

Har du sjekket Elkjøp? Dette objektivet sto i alle fall i kampanjeavisa deres for denne uka?

Lenke til kommentar

PMnormal: Hyggelig om du svarer på spørsmålet istedenfor å prøve å være morsom, eller kanskje kombinere det?

timitim: Ja jeg har sjekket JapanPhoto, Ur & Foto, Elite Foto og FotoKnudsen. Får vel kjøpe Canon 70-300mm USM IS.

Beklager at jeg stjal tråden din kaarebeate :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...