Nidhogg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Når jeg er ferdig med en plastikk Cola, river jeg alltid av den plastikk strimmelen nederst på korka, for så å tygge på den i 10-30 minutters tid. Noen andre som har den samme (u)vanen? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jupp, irriterer meg alltid over den forbanna plast remsa driver å tygger i en halv time ellerno, liker ikke plast cola så godt, liker best glass (manne) cola Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 YEAH! Jeg elsker den lille strimmelen. Den brytes, tygges, vris på. Obligatorisk når man skal kjøpe cola at man river den av. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jupp, irriterer meg alltid over den forbanna plast remsa driver å tygger i en halv time ellerno, liker ikke plast cola så godt, liker best glass (manne) cola sikkert!! jeg liker og glass cola best.. hm..damecolaen.. u know den lille plastremsa var bedre før.. de har jo bytta den ut! har de ikke? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Elsker den lille plasten, men tygger på den mye lengre enn 30 min. hva skjer med folka her a? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Plast er kreftfremkallende! Tror jeg. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 melk er kreftfremkallende tror jeg.. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jaa! Helt hekta, tygger som f*** når jeg spiller, kan kanskje ha noe med nerver å gjøre Ah, liker også å tygge på plast-skjea som følger med duo youghurt :smile: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg pleier å sitte med den plast tingen (forseglinga) i kjeten å tygge når jeg spiller etc.. litt lei uvane.. btw, begynte å jobbe på Coca-Cola i dag.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg pleier å sitte med den plast tingen (forseglinga) i kjeten å tygge når jeg spiller etc.. litt lei uvane.. btw, begynte å jobbe på Coca-Cola i dag.. hører man blir gærn av å jobbe på Coca-Cola jeg... kaste ut flere liter cola? rene helvete... men du får jo drikke mye gratis da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Er det bare meg som tygger den blåe plast dingsen som er inni korken? Eg pleide å tygge på slike hele tiden men fant ut at det var den som gjore at eg ofte (oftere en nå anyways) hadde hodepine. Nå bare samler eg de uten å tygge og nå har eg ca 80 slike Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Tygging på korksplinten er visstnok ikke særlig bra for tennene. Det er tannlegene som melder dette. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Men tygging generelt er bra for hukommelsen! Det er vitenskaplig bevis Btw, er ikke alt kreftfremkallende? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Driiiiiit. Hata det dei er vonde å tyggja på. Den gamle typen var mykje betre. Men eg må nesten tygga litt alikavell Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Men tygging generelt er bra for hukommelsen! Det er vitenskaplig bevis Mmm, tenner vs hukommelse. Jeg tror jeg går for tenner. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Men tygging generelt er bra for hukommelsen! Det er vitenskaplig bevis Btw, er ikke alt kreftfremkallende? Kjenner en som alltid har noe i kjeften som han tygger på og han er veldig glemsk. Du har rett mann!! N O T Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 sikkert!! jeg liker og glass cola best.. hm..damecolaen.. u know har alltid kalt Plast kolan for dame cola, men jeg får respektere damer på forumet da, hvertfall de som har sanns for glasscola edit:quote fu**s Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 /me spiser ikkje plast... holder meg til årn'tli mat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå