kim3k Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei. jeg trenger hjelp med å finne ut hva som er best for 2 set deler jeg har plukket ut som jeg vil ha, men trenger hjelp med å velge at jeg får det beste for pengene de to delene som jeg trenger er Hovedkort og prosessor Intel sitt set: Prosessor: "Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775" eller om noen kommer med ett bedre forslag:) Hovedkort: Asus Maximus Formula X38 Socket-775 <-- si ifra om du har ett bedre forslag! Amd's(am2+) sitt set: Prosessor: AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core 2.5 GHz Hovedkort: Asus M3A32-MVP DLX/WIFI, AMD 790FX,DDR2, ATX, Socket-AM2+, 4xPCI-Ex(2.0)x16 håper jeg får svar fra noen som er virkelig god på dette og er oppdatert ! Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Litt avhengig av hva du trenger PC-en til (La merke til at du valgte quad-core på AMD sine deler og dual på intel) men uansett så ville jeg anbefalt intel's hovedkort og dual-core processor framfor AMD. Lenke til kommentar
kim3k Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Litt avhengig av hva du trenger PC-en til (La merke til at du valgte quad-core på AMD sine deler og dual på intel) men uansett så ville jeg anbefalt intel's hovedkort og dual-core processor framfor AMD. okei, ingen flere som gidder og svare ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå