Gå til innhold

Fotokonkurranse v.5 Runde 8: Makt


Inc

Fotokonkurranse v.5 Runde 8: Makt  

98 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde løste oppgaven best?

    • "Denne er vel mer enn jeg makter?"
      7
    • "Go USA"
      20
    • "I skyggen av regjeringskvartalet"
      4
    • "Korsfararen"
      10
    • "Maktbruk"
      6
    • "Maktkamp"
      3
    • "Pennen kan være mektigere enn sverdet"
      3
    • "Pocket Ace is Power"
      25
    • "The leader shines through"
      20


Anbefalte innlegg

Tenkte bare over det akkurat nå, som en dum idé i det trøtte jeg. Nå kan man jo se hvem som vinner? Og før man stemmer selv kan man se hva andre har stemt?

 

Er vel bare å ha en funksjon (hahaha, sikkert ikke så lett som jeg får det til å høres ut som, men jeg regner med at Ueland klarer det meste ;) ) som gjør at RESULTATENE / ANTALL STEMMER TIL HVERT BIDRAG ikke vises før en moderator bestemmer det, og det kan vi jo bare rapportere, som i "avstemingen er over, kan du åpne / poste resultatene?" eller noe sånn..

 

Hahaha, jeg loller av meg selv nå.... Og ikke kommenter skriveleifer og dårlige formuleringer, takk... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ideen er vel egentlig dum. For det er kun vi som har stemt; som ser resultatet. De som ikek har stemt, ser bare stemmeseddelen.

Er det? Kan man ikke trykke "Vis resultat" eller noe slikt? Uansett så går jo bare mitt ENE poeng vekk. Man kan fortsatt (de som har stemt da...) se hvem som vil vinne før det blir annonsert / offentliggjort.

 

Høres ut som om det er på tide med et par timer med kosing med puta :)

Jo, du sier vel noe der....

 

Tom

Gissan

Lenke til kommentar

Jo det er mulig å se resultatene før man har stemt, og det er jeg enig er en ulempe. Men å skjule antall stemmer til avstemming er over, synes jeg er et dårlig forslag. Er det én deltager som stikker i fra, er det fint om han/hun selv ser det og kan forberede neste runde i god tid.

 

Ellers har vel dette med å la resultatene være skjult til etter en har stemt, blitt diskutert før, uten at det skjedde noe den gang. Så jeg vet ikke om det lar seg gjøre?

Lenke til kommentar
Jo det er mulig å se resultatene før man har stemt, og det er jeg enig er en ulempe.

Det var det jeg trodde ja...

 

Men å skjule antall stemmer til avstemming er over, synes jeg er et dårlig forslag. Er det én deltager som stikker i fra, er det fint om han/hun selv ser det og kan forberede neste runde i god tid.

Skjønner ikke helt, men mulig jeg gjør det i morgen ettermiddag. ;)

 

Ellers har vel dette med å la resultatene være skjult til etter en har stemt, blitt diskutert før, uten at det skjedde noe den gang. Så jeg vet ikke om det lar seg gjøre?

Det må vel Ueland kunne svare på.

Lenke til kommentar
Jo det er mulig å se resultatene før man har stemt, og det er jeg enig er en ulempe.

Det var jeg ikke klar over.

 

Jeg er enig i at man bør absolutt ha stemt for å få lov til å se resultatene. Og at når avstemninger er over, så stenges pollen og vi ser resultatene.

 

Det burde vel ikke være så vanskelig å få til ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Ideen er vel egentlig dum. For det er kun vi som har stemt; som ser resultatet. De som ikek har stemt, ser bare stemmeseddelen.

Er det? Kan man ikke trykke "Vis resultat" eller noe slikt? Uansett så går jo bare mitt ENE poeng vekk. Man kan fortsatt (de som har stemt da...) se hvem som vil vinne før det blir annonsert / offentliggjort.

Ikkje noko personleg, men eg er framleis forundra over at folk ikkje ser den knappen ...

:roll:

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Da var konkurransen ferdig:

 

1. plass: Pocket Ace is Power (IceFox)

2. plass: The leader shines through og Go USA

3. plass: Denne er vel mer enn jeg makter?

 

Gratuler; du er på hugget for tiden :)

 

NB Det blir ikke delt ut poeng til 3. plass når det er delt annen-plass. Pokker ;)

 

Tom

Lenke til kommentar

Ja, gjør det ikke så ille nå om dagen. Bildet er tatt 30 min før innleveringsfrist. Hadde litt tid til overs etter eksamensjobbing, så følte jeg måtte få deltatt. Trenger poeng for å vinne sammenlagten. :p

 

Inc får si hvem som har tatt 2. plass-bildene. Nytt tema skal være på plass innen morgendagen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...