henrian Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Skip o hoi folkens. Som overskriften sier så går det utrolig treigt å overføre mellom mine to maskiner. En stk har xp og en stk har Vista. Min største plage er å dra over litt store filer. Divx o.l. Det er ikke noe å probliem å se på en film som ligger på den ene maskinen via den andre. Men da tar lissom 10-20 min å overføre den samme filmen mellom disse maskinene. Her er det snakk om 700 MB filer. Kan lissom ikke huska at det skal ta så lang til å dra over såpass små filer,hverken på Lan eller ved andre anledninger! Er det vista som kødder med meg eller er det hardware'n min som ikke klarer bedre? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å ga fortere? Er passe kjipt å dra over en fil på 5 gig. Nesten raskere å laste de ned fra nettet! Setter ILLE stor pris på svar jeg Cheers Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det skal ikke gå så sakte nei. Hvordan fungerer kopieringen av store filer lokalt på begge maskinene? Kanskje en av harddiskene begynner å bli sliten eller ekstremt defragmentert, eller et eller annet sikkerhetsprogram forsinker det. Kanskje routern din har noen begrensinger på hastighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå