tendilenz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Får dessverre bare feilmeldingen "Kunne ikke installere YrTouch.CAB". Har en HTC Touch Dual med WM6 Pro. Sjekket at jeg hadde .NET Compact Framework 2.0 installert. Synket over cab-filen til telefonminnet og kjørte filen derfra. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Får dessverre bare feilmeldingen "Kunne ikke installere YrTouch.CAB". Har en HTC Touch Dual med WM6 Pro. Sjekket at jeg hadde .NET Compact Framework 2.0 installert. Synket over cab-filen til telefonminnet og kjørte filen derfra. ser ut til at det er problemer med webserveren, forsøk å laste ned filene herfra istedet: http://dump.no/files/2567106b24e8/YrCab.CAB http://dump.no/files/2567106b24e8/YrTouch.CAB Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, se det. Da virket den. Takker. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hmmm.. Installerte nettop dette på lagringskortet og nå finner jeg det ikke Går det greit at jeg har .NET CF 2.0 på lagringskortet eller må jeg legge den i windows mappa eller noe sånt? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Må installeres i hovedminnet, trodde jeg... Lenke til kommentar
eggs Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det noen som har prøvd dette programmet på HTC Diamond og som vet at det virker? Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Merker at dette programmet blir litt overflødig på Diamond.. dog er nok yr.no litt mer presis en den amerikanske tjenesten. - Gojira Lenke til kommentar
eggs Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg trenger væroppdatering på noen mindre steder i Norge derfor er jeg veldig interessert i å vite om dette programmet fungerer på HTC Diamond. NOen som har testet det? Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) det fungerer helt greit på Touch Diamond du kan også redigere den innebygde vær tjenesten Touch Diamond - Legge til egne byer i værtjenesten i TouchFlo3D Endret 11. juli 2008 av dano5 Lenke til kommentar
eggs Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk! Helt greit, betyr det at programmet ikke er helt 100? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 ny versjon med ikoner ute, ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11326670 Har ønsket meg en sånn app til iPhone utrolig lenge, siden yr.no er så mye bedre enn yahoo weather. Jeg har desverre ikke nødvendig kunnskap til å kunne lage en slik selv, men jeg er villig til å donere litt til deg hvis du kan lage det. Det regner jeg med det er en rekke andre som vil også, har sett flere poster rundt omkring med spørsmål om det samme.. Det må jo gå an å portere dette til iPhone? Er dette noe du kunne fått til? Second that! Skulle også ville ha et bra alternativ til Yahoo's værtjeneste på min iPhone! Veldig bra initiativ fra trådstarter dette syns jeg! Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk!Helt greit, betyr det at programmet ikke er helt 100? ikke merket noen problemer, så etter det jeg har testet fungerer programmet 100% på Diamond Lenke til kommentar
farnsworth Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei diZrupt0r, Likte veldig godt applikasjonen din, selv på Touch Diamond. Stoler mer på yr.no og met.no enn jeg gjør på utendlandske meteorologitjenester. Hadde du rukket konkurransen for tredjepartsapplikasjoner som yr.no kjørte tidligere i år, hadde du nok havnet godt opp på lista med denne her. Etter kjapp test har jeg litt tilbakemelding. Når man søker opp by/sted ser det ut som du har implementert fortløpende søk etterhvert som man taster inn bokstaver. På min Touch Diamond blir det litt fomlete, da det kan ta litt tid å søke for hver bokstav man dytter inn. Og spesielt om man var så uheldig å skrive feil bokstav. Jeg synes søk-mens-man-skriver-funksjonen gir fin kulhetsfaktor, men det ble i alle fall litt plunder på min mobil. Kanskje det er rom for litt optimalisering, evt en preferanse-innstilling der man kan velge enten "søk mens man skriver" eller "søk etter trykk på søk-knapp"? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kvifor skriv du "Note: All locations are included , so the only networkcommunication is the communication for weatherdata." på nettsida di når langt frå alle er det? Programmet i seg sjølv var bra! Fint med detaljert vêrmelding, men saknar dei mindre stadane ein kan få på yr.no. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enig, i det kalvegodt sier. når man først bruker et slikt program, så må det da være akseptabelt med noe trafikkdata for å søke opp en mindre plass. man trenger jo heller ikke å søke etter hver eneste bokstav Lenke til kommentar
oleros Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ny versjon med ikoner ute, ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11326670 NB! Denne er ikke kompatibel med HTC Diamond 2. Den knakk hele OS'et mitt og jeg måtte kjøre hard reset.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Akkurat innstalert det på touch hd. funker veldig bra, Tusen takk Hadde det vert mulig å ta med hvilken dag som er på værmeldingen også? Er ikke alltid jeg har kontroll over datoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå