Gjest member-63169 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har funnet meg ett vrak av en audi s4 som jeg ser på som en perle selvfølggelig, problemet er at den befinner seg i Oslo og jeg i Bergen. Den kan kjøre men er litt kresja liksom og mangler frontlykter så kommer nok til å bli stoppet så snart onkel blå får øye på meg. Så noen som har en ide om hvordan jeg kan få fraktet denne bilen til Bergen på en billig fornuftig måte? gjør ikke no om d er svart ... pris? Tenkte selv på bil og tilhenger for biltransport, men har bare klasse b førerkort, må jeg ha noe mer? noen som vet pris på å leie dette??? takker for alle svar Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 http://www.autotransport.no/default.asp?catID=1168 Hør på pris ifra de og andre alternativer. Bil kan også sendes med tog, men jeg tror ikke det er så billig. Men verdt å sjekke sikkert. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjøp noen brukte frontlykter i nærheten og kjør hjem. Vil vel være det letteste vil jeg tro. Om det ikke er mer å fikse Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Få med deg en kompis og slep den hjem Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gjelder samme regler når man tauer bil som når man kjører den. Og taue bil fra Oslo - Bergen er vel heller ikke noe å anbefale? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Å taue bilen så langt, vil ikke være noen god løsning nei. Tenk å kjøre i 40-60 km/t så langt. Og tenk på alle billistene som vil peke fingeren til dere da. Men er det muligheter å få den i ok stand, slik at du kun trenger prøveskilt? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet ikke helt, han som selger den sa det kansje var litt drøyt å kjøre den bergen oslo. men men. tror ikke jeg vil taue den. vet ikke om det er lov engang faktisk. uten prøveskilter Lenke til kommentar
reminett Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hva gjorde du? Endret 7. juli 2010 av reminett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå