Gå til innhold

Roll call, 2. bataljon


Anbefalte innlegg

Her skriver de som er innkalt til 2. bataljon på skjold i høst, og bare de. Diskuter gjerne og prat, men om dere har spesifikke spørsmål om tjenesten (og ikke "hva tror dere?"), altså ting som må besvares av folk som allerede har vært der, ta det i en annen tråd.

Altså, her kan vi som faktisk skal opp i infanteriet nå i høst skrive, så har vi litt oversikt over hvem vi kan forvente å se der oppe.

 

Jeg gleder meg! :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Lykke til med tjenesten til dere som dro inn i dag. Dere sitter nok nå og kjeder livet av dere på Sesvollmoen :!: , men dere får trøste dere med at det blir bedre etter noen dager!

 

Jeg satt stressa en hel dag på Sessvollmoen, og ble dimmitert i ettermiddag. Er jævlig skuffa, frustrert og oppgitt. Synet mitt var visst for dårlig, fordi det kunne være farlig i en krigssituasjon om jeg mistet briller og linser, selv om linser under førstegangstjenesten skulle være greit. Jeg får vel takke offiseren på sesjon for den flotte bjørnetjenesten han gav meg, ved å sette opp karakteren på synet slik at jeg ble innkalt. Jeg har nå organisert alt (reservert studieplass, takket nei til å jobbe videre der jeg jobbet i sommer osv) for et år i militæret, noe jeg forsåvidt har gledet meg til siden jeg var liten.

 

Øyelegen der nede sa at jeg ikke ble feltdyktig, men nok kunne ta rekrutt og deretter få meg en stilling som ikke gikk på felten. Så kom jeg til ei kortklipt lesbe som skulle ha meg ut av Sessmovollen fort som faen på dimmisjonskontoret. Og tror dere ikke øyelegen som i utgangsunktet sa jeg hadde for dårlig syn sitter på i transportbilen; "Så jeg fikk deg dimmitert ja".

Lenke til kommentar
Lykke til med tjenesten til dere som dro inn i dag. Dere sitter nok nå og kjeder livet av dere på Sesvollmoen :!: , men dere får trøste dere med at det blir bedre etter noen dager!

 

Jeg satt stressa en hel dag på Sessvollmoen, og ble dimmitert i ettermiddag. Er jævlig skuffa, frustrert og oppgitt. Synet mitt var visst for dårlig, fordi det kunne være farlig i en krigssituasjon om jeg mistet briller og linser, selv om linser under førstegangstjenesten skulle være greit. Jeg får vel takke offiseren på sesjon for den flotte bjørnetjenesten han gav meg, ved å sette opp karakteren på synet slik at jeg ble innkalt. Jeg har nå organisert alt (reservert studieplass, takket nei til å jobbe videre der jeg jobbet i sommer osv) for et år i militæret, noe jeg forsåvidt har gledet meg til siden jeg var liten.

 

Øyelegen der nede sa at jeg ikke ble feltdyktig, men nok kunne ta rekrutt og deretter få meg en stilling som ikke gikk på felten. Så kom jeg til ei kortklipt lesbe som skulle ha meg ut av Sessmovollen fort som faen på dimmisjonskontoret. Og tror dere ikke øyelegen som i utgangsunktet sa jeg hadde for dårlig syn sitter på i transportbilen; "Så jeg fikk deg dimmitert ja".

 

I helvete så kjipt! Jævlig merkelig at du ble dimmitert pga syn...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
KpC, tropp 1 her. Noen andre?

Kavesk, tropp 2. Enn så lenge, i alle fall :p

 

Jeg havna i Kav.Esk, tropp 1. Jævlig fett her egentlig, men rekrutten er no slit :p

Det er marsj til Mauken i full gru, stridsekk og HK'n også.. hvertfall når man tar infanteri veien :p

Mauken er kos <3 Jeg hater det der og da, men jeg har gått ned 7 kg siden innrykk :p Takk, mauken <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...