mtpower Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) y0 vil da "lett style" min Honda MT5, pga syns ikke den er så veldig fin.. Orsker ikke å bruke så veldig mye penger! Bilde av den: har skiftet til kule holkere... Jeg syns det er tøft med SM-dekk, så jeg vil ha det på min mt.. Men hvor stort kan jeg ha hjulet(bak og fram)? Hvis jeg skal ha litt str. på den, må jeg skifte svinghjul, felg eller noe da? noen flere forslag??ny blinklys?skiltopphenger?ny framskjerm? Endret 5. juni 2008 av mtpower Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Heve den bak med hvevklossene til mc-deler, fjern blinklys, kappe framskjærmen, fjerne oljetanken, så sparkle igjen oljetank-hølet. Lakke felgene svart, fjerne passasjerbøyla Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) okey trur ikke jeg lakkerer felgene svart.. "kappe av framskjærmen", har du bilde hvor mye man ska kappe? kan somebody send link til et tøft skiltoppheng/m lys? og det med SM-dekk..hvor stort dekk jeg ha på orginal felgene? Endret 7. juni 2008 av mtpower Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Trur det går an å få på 120 dekk bak (SM), på org. felg. Endret 8. juni 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) ok arti framskjerm :L Endret 8. juni 2008 av mtpower Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fjerne blinklys, heve den, og bad eyes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå