MrVilla Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hei der. Jeg har en bærbar pc med Winxp og en stasjonær med windows Vista. Mellom disse så skal jeg dele filer. Etter masse prøving og feiling så fjernet jeg alle delinger til harddisker på den stasjonære, men dem kommer fortsatt opp på den bærbare!? Jeg fjernet alt som er sharing og restartet begge pc'ene men fremdeles så kommer alt opp. Jeg får ikke tilgang til nor men jeg skulle gjerne hatt dem bort fra mine network locations så jeg får ryddet litt. En annen ting er at det står at network location er The Internet? Hvordan kan det ha seg? Føler alt har rotet seg til her og jeg klarer ikke å komme tilbake til utgangspunktet Endret 5. juni 2008 av MrVilla Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Okay....fikk endelig slettet disse filene i netwowrk locations. Det jeg fremdeles ikke forstår er hvorfor ting på mitt lokale nettverk står som "The Internet" under locations? Og ikke minst....hvrodan får jeg delt en HD eller en mappe i Vista slik at jeg har fulle rettigheter på min XP? Endret 5. juni 2008 av MrVilla Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Okay....fant ut av alt Det med location "The Internet" ordet seg også på en eller annen måte:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå