Tehjoran Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Man kan designe sin egen Person.. ;D Konkurransen tilspisser seg. Når de originale Guitar Hero-utviklerne som stod bak de to første spillene i seren gikk over til EA for å lage Rock Band, rekrutterte Activision et annet selskap (Tony Hawk's Neversoft) til å fortsette å designe Guitar Hero-spill. Resultatet ble at både Rock Band og Guitar Hero III ble lansert i fjor høst (men bare GH III på vår side av Atlanteren, Rock Band ble utsatt). Rock Band tok konseptet videre, og lot oss spille på to gitarer, trommer, og synge. Guitar Hero III, derimot, fortsatte i kjent spor. Verdensturne Nå hardner det til. Mens noen land i Europa får Rock Band først nå i mai, og vi i Norge må vente enda lenger, planlegger Activision å lansere sin konkurrent til høsten. Nå kjent som Guitar Hero World Tour. Det er altså snakk om Guitar Hero-varianten av band-opplevelsen. Så her får vi også trommer, en mikrofon og en redesignet gitar. Men det er ikke alt: World Tour skal også inkludere et studio der det vil være mulig å komponere og klippe sammen egne musikkspor. Man kan Lage sine egne Singler.. ;D I tillegg kommer det en modus som heter "Battle of the Bands", og som vil la opptil åtte spillere konkurrere mot hverandre over internett. Og vi får også en onlinebasert karrieremodus. Nytt utstyr Vi legger spesielt merke til trommene, som er en del mer avanserte enn Rock Band sine. Det er snakk om tre trommer, en fullverdig basstromme og to cymbaler. Spillet vil også legge mer vekt på å tilpasse utseendet til figurene, designe bandlogoer og denslags. Activision lover også det største utvalget av lisensert musikk noensinne, i tillegg til omfattende nedlastbar materiale i etterkant av lanseringen. Guitar Hero World Tour høres veldig ambisiøst ut, og vi ser frem til å se nærmere på spillet. Det vil komme i versjoner til Xbox 360, PS3, PS2 og Wii. Vi håper at den europeiske lanseringen ikke blir forsinket. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 høres veldig lovende ut:D:D gleder meg.. men har ikke rukket å prøve rock band enda.. vurderer å bestille det=) men om GH4 kommer til høsten.. når kommer det til norge da? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har du en link til alt dette? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Har du en link til alt dette? http://www.itavisen.no/sak/530607/Storsl%C...o_p%C3%A5_vei_/ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dette er old news da Går du på tråden som heter "Rock Band eller GH4??" har jeg selv postet dette før Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Designe person er kult. Designe gitar er ENDA KULERE! GIEF!! Tror dette kan bli bra, men jeg står fast mellom RB og GH nå. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Syns guitar hero har blitt til Rock Band jo.. Er ikke guitar hero lenger jo.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Syns guitar hero har blitt til Rock Band jo.. Er ikke guitar hero lenger jo.. Helt Enig.. Det heter jo lism Guitar Hero (Gitar Helt\Legende) Og det er jo det det handler om.. Å være en Gitar Legende.. Blir dumt når pluttselig Trommer osv kommer inn i spiller.. Ødelegger litt. ;S Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er du seriøs? Hallo? Ingen som tvinger deg til å spille noe annet en gitar i nyeste utgaven. Og du kan fortsatt være guitar hero. Vi andre derimot sikler etter trommer, og helt band-oppsett. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan ikke huske at jeg sa at jeg ikke ville like trommene og sånt, men det er ikke guitar hero lenger Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå