danfuruvarp Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei kjøpte meg en blaupunkt rns 300 stereo for vw, problemet er at jeg klarte å miste kodekortet etter ca 3 min... og her står jeg, for jeg må ha koden for å låse opp enheten. (bare så dere hvet er denne kjøpt på lovlig vis, fra en med en norsk kjøpt bil ikke tjuv gods) Men dro ned på vw verkstedet her i halden, men der var de ikke spesiellt keene på å hjelpe meg i hele tatt.... Hvet noen om, hvordan jeg kan få tak i koden igjen, eller få låst den opp? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Snakk med han du kjøpte den av, kanskje han husker koden... ellers så bør jo han kunne skaffe koden fra forhandler Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 ja ok nå har jeg snakket med ham, og han husker ikke koden, og verre er han solgte bilen denne satt i for et par mnd siden, og husker da selvfølgelig ikke regnummeret på den bilen. Igjen må jeg presissere at dette ikke er tjuvgods da jeg har kjøpekontrakt fra ham, og han har sendt meg en kvittering fra da han kjøpte bilen, at denne enheten stod i ved salg til ham. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tor folk her bryr seg midt i **** om den er kjøpt lovlig eller ikke.. Har du kvitteringen så er det jo bare å dra til en VW forhandler, eks. Albjerk osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå