Gå til innhold

LCD-TV: Er Samsung 32" M86 noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke LCD generelt bedre med tanke på PC-bruk?

Hvis du skal bruke den til å surfe med etc. så ja, men ikke hvis du bare skal bruke den til å se film fra PCen.

Men skal du ha 32" så er vel LCD eneste mulighet. Tror jeg heller ville gått for en av årets modeller fra samsung, LE32A456 eller LE32A556.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke den til å surfe med etc. så ja, men ikke hvis du bare skal bruke den til å se film fra PCen.

Men skal du ha 32" så er vel LCD eneste mulighet. Tror jeg heller ville gått for en av årets modeller fra samsung, LE32A456 eller LE32A556.

Jeg har selv hatt en M87 32" og det er samme tv-en som M86. Det er bare snakk om design forskjeller... Det største problemet med tv-en er at den hakker og produserer en del slep. Jeg ville sjekket de nye modellene til Samsung eller gått for en Sony.

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt en M87 32" og det er samme tv-en som M86. Det er bare snakk om design forskjeller... Det største problemet med tv-en er at den hakker og produserer en del slep. Jeg ville sjekket de nye modellene til Samsung eller gått for en Sony.

Det høres veldig rart ut, for det har ikke vært noe problem med hakking/etterslep på m86 tven til kameraten min. Og det har jeg testet alt fra Blu-ray og hd-dvd via htpc (hdmi) og vanlig dvd gjennom en h/K 47 dvd spiller (hdmi ).

Han har 40M86, men det er vel ikke noe stor forskjell på 32M86 og 40M86, bortsett fra på størrelsen. 7000 mindre i kontrast, og at den ikke har full-hd. Det var sikkert noe galt med tven din. :)

Endret av Scrim
Lenke til kommentar

jeg kan bekrefte at m87 har en del flimring.

utrolig irriterende fenomen.

vil tro den nye 4 -5 - 6 serien er et bedre valg.

jeg har hvertfall ikke sett noe flimring/etterslep på min 656.

edit: jeg har eid M87 selv med problemet, men ble returnert pga en pixel feil.

fikk kreditert hele summen for tv'n, venta da heller 2-3 mnd for 6 serien

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Nok en gang, jeg har ikke sett noen tegn til flimring heller på den M86en jeg har vært borti.

Det har seg slik at noen av samsung tvene har noen tekniske feil, det gjelder mange av seriene deres, til og med de "nyeste".

Men får du en tv som virker så skal ikke flimring eller etterslep/hakking osv være et problem. Det blir dumt, for å ikke snakke om feil å si at "Jeg kan bekrefte at M87 har en del flimring", som om det skulle være en fakta for alle M8 tvene, det er det ikke.

Jeg kan bekrefte at det ikke er noen flimring på den M86en som har vært borti. Enten lyver en av oss, eller så er det noe galt med den tven du så på, you see? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...