SolidusSnake Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter at jeg byttet til Vista, har min Logitech G9 begynt å "hakke" når jeg beveger den. Her ser dere hvor mye den hakker når jeg prøver å lage en sirkel i paint. Har lastet ned driver til musa, men til ingen nytte Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den normal igjen? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Prøv å blåse inn i laseren. Lenke til kommentar
SolidusSnake Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Prøv å blåse inn i laseren. Prøvde det nettopp. Hakker like mye Lenke til kommentar
mago Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hakking får man og når cpu prosess er høy, sjekk(finn synderen) den ved å trykke ctrl+alt+delete (samtidig) iexplorer er ofte synderen Lenke til kommentar
SolidusSnake Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Prosessorbruk: 4% Men ser nå at det er to iexplore.exe som kjører. Og jeg bruker opera Endret 5. juni 2008 av SolidusSnake Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Prøvd musen på ett annet underlag? Min Microsoft Habu er ekstremt kresen på underlaget, og oppfører seg likens som din mus om underlaget ikke er 100% flatt. Lenke til kommentar
SolidusSnake Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Har prøvd på forskjellige underlag ja. Hjalp ikke det heller Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 har det vert slik med denne musen eller bare skjedde det sånn plutselig? Lenke til kommentar
SolidusSnake Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Det skjedde etter at jeg formaterte til vista Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Prøv musen på en annen maskin? bare for å totalt utelukke at det er den Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 det er ikee no med at musen/driveren ikke liker vista? Lenke til kommentar
SolidusSnake Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Har formatert PCn nå. å da funket musa som den skal Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå