iernie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei, Beklager om dette emnet er en klisjé, men jeg lurte på om noen viste om noen gode GPS muligheter for GPS for en oppkommende europatur jeg kommer til å ha. Enten det er en GPS enhet eller GPS-dongle for PC med programvare, jeg lurer på hvilken som er best samtidig som den er rimeligst. Skal ha med bærbar data så jeg kan bruke hva som helst. Lurer på om noen har erfaring med dette. Lurer også på om det kanskje er rimeligere å kjøpe fri-surfing på nett og bare bruke google maps under turen, eller noe i den duren, eller bare satse på en GPS? Jeg har også en Nokia N95 som jeg kanskje kan ta med meg på turen (hvis den blir fikset i tide), om noen vet hvordan jeg kan bruke denne effektiv i i tilfelle slik at jeg slipper å kjøpe ny GPS enhet? På forhånd takk. Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei! Bruker selv N95 til mye navigering. Garmin Mobile XT er et veldig fint program fra Garmin, og det støtter den interne GPS-en hvis man kjøper den på minnebrikke. Alternativt kan man også hacke den til hvis man kjøper på CD. Du kan da bruke alle kart fra Garmin Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar. Ja, jeg tror jeg også går for N95 med Garmin. Har hørt mye fint om Garmin på N95, spesielt at den er bedre enn Nokia Maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå