the_fire Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når man bruker avansert søk etter headset har man 8 valg på type (bl. a. lukkede, lukkede sammenleggbare, semiåpne, semiåpne sammenleggbare). I valget under kan man velge hvorvidt headsettet skal være sammenleggbart eller ikke. Dette er ikke nødvendig, da det blir dobbelt opp. Det er ikke mulig å fjerne muligheten til å velge sammenleggbare i type? Ellers er prisguiden helt konge! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, Det ble vel litt smør på flesk ja, har fjernet alternativet nå! Takk for at du ønsker å bidra til å gjøre prisguide enda bedre! Marius Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Heihei. Nå har jeg gjort "sammenleggbar" søkbart igjen og fjernet "åpen sammenleggbar" osv fra type-alternativene. Det var intensjonen da jeg for en tid siden ryddet i kategorien slik at man kunne søke etter åpne hoetelefoner og få fram både de sammenleggbare og de ikke-sammenleggbare samtidig, noe som ikke var mulig før. Men flaut nok hadde jeg visst glemt å fjerne alternativene fra typesøket, så det var jo masse arbeid til ingen nytte. Men nå er et ordnet! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ser bra ut nå ja. Men en liten ting jeg tror kunne forbedret søket, er å gi brukeren valget mellom headset med eller uten mikrofon under standard-søk (ikke avansert). Savner også Ohm under spesifikasjoner. For bærbare enheter har dette mye å si, da enkelte enheter får problemer med å gjengi lyd høyt nok, dersom impedansen er for stor. Endret 26. juni 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Men en liten ting jeg tror kunne forbedret søket, er å gi brukeren valget mellom headset med eller uten mikrofon under standard-søk (ikke avansert). Savner også Ohm under spesifikasjoner. For bærbare enheter har dette mye å si, da enkelte enheter får problemer med å gjengi lyd høyt nok, dersom impedansen er for stor. Helt enig, fikser det nå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Veldig bra, flott med kjapp respons! Dog, en ting: Ser man kun har muligheten for å velge maks motstand. Det hadde ikke vært mulig at man kunne valgt et vist spekter, f.eks. 0-16 Ohm, 17-32 Ohm, 33-64 Ohm osv. Med samme avmerkingsmulighet som Støttet Lydmodus, slik at man kan velge måde 17-32 Ohm og 33-64 Ohm. Med et headset med lav Ohm koblet til enkelte kilder vil minst mulige volum kunne bli høyt. Min mening i alle fall, hvor mange som mener det samme vet jeg ikke. Bra jobbet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg