Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mopeder, hva har du?

Anbefalte innlegg

Min TZR 04.

Går 80km/t, uplombert.

Nyoppussa.

haha, så teit. du har en svær sykkel som ser ut som 125, men blir forbikjørt av meg på scooteren min.

Kan godt kjøpe et par trimdeler å få deg til å se ut som en skilpadde vs hare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min TZR 04.

Går 80km/t, uplombert.

Nyoppussa.

haha, så teit. du har en svær sykkel som ser ut som 125, men blir forbikjørt av meg på scooteren min.

hvor mye trim har du på den da? hadde dere hatt lik trim ville du blitt parkert av tzr

Jeg har bare uplombert orginal eksos. Tror funky har eff-anlegg pluss litt til.

Lenke til kommentar

Derbi GPR 05

Trimm :

21mm black edition forgasser

Doppler Free flow Power fiter

Airsal T6 asso 72cc sylinder

MK RK Replica effektanlegg

15-52

Høyeste farten jeg har hatt på flaten ifølge speedo er 115.

Har blitt stoppet noen ganger av poletiet for promiletest og lignende , og en gang av veivesenet for teknisk kontroll. Alt gikk veldi greit :)

Bilde av sjønnheten

post-97753-1216002264_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Derbi GPR 05

Trimm :

15-52

Har blitt stoppet noen ganger av poletiet for promiletest og lignende , og en gang av veivesenet for teknisk kontroll. Alt gikk veldi greit :)

hvordan kan du bli stoppet for teknisk kontroll med så mye trim også går alt veldig greit? :S

Lenke til kommentar
Derbi GPR 05

Trimm :

15-52

hvordan kan du bli stoppet for teknisk kontroll med så mye trim også går alt veldig greit? :S

penger under boret vel :D

hehe neida;) aner ikke jeg, men i morgen får jeg skjønnheten min, splitter ny hvit aprilia rs :love: bilder kommer i løpet av i morgen tenker jeg:) plombert så klart, men effektanlegg blir satt på etterhvert som den er kjørt inn :)

Lenke til kommentar
pakket den nettopp opp av esken...

Aprilia RS 50, 2008 mod

helt original, setter på effektanlegg etter 50 mil(da er den i følge boka helt kjørt inn)

http://img29.picoodle.com/img/img29/3/8/8/f_dam_64428b3.jpg

noen som vet hvor lenge man skal lade batteriet første gangen btw? :)

Nice , lilla felger ? :p batteriet skal vel være oppladet når du får sykkelen vil jeg tro ?

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
pakket den nettopp opp av esken...

Aprilia RS 50, 2008 mod

helt original, setter på effektanlegg etter 50 mil(da er den i følge boka helt kjørt inn)

http://img29.picoodle.com/img/img29/3/8/8/f_dam_64428b3.jpg

noen som vet hvor lenge man skal lade batteriet første gangen btw? :)

Nice , lilla felger ? :p batteriet skal vel være oppladet når du får sykkelen vil jeg tro ?

takker:) nei de ser lilla ut på bildet ! de er blå i virkeligheten :) måtte lade batteriet selv, men det var 0 stress for å si det sånn :)

Jens viking: det der er vel ikke 2008 modell? :O det er en 2007 modell!

2008, står på esken :)

Lenke til kommentar

hehe joda, den der får du i 50 cc versjon også :) se link

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikesfor...612931&mfy=

men, denne selges ikke i norge atm. litt merkelig i grunn, for hvis du sjekker aprilia italia osv finner du andre farger tilgjengelig enn det som er i norge.

edit: nå tuller jeg her. du får den fargen der i norge også, men aprilia sin hjemmeside er meeget utdatert, og når jeg sjekker mailen min her hadde den sjappa jeg kjøpte av den fargen som westli viser igjen på lageret :)

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

CPI SM 2007 model.

Har bare kommet opp i 65 nå. Tatt ut plumberinga, skifta dyse (77.5 tror jeg).

Skal skifte drev snart så går den nok fortere.

Ble nesten tatt en gang og jeg har ikke lappen. Skulle kjøre et sted og plutselig så jeg purken. Heldigvis klarte jeg å kjøre unna og inn i hagen til en venn av meg og gjemte mopeden.

Dem kjørte forbi der jeg var men så meg ikke heldigvis.

Lenke til kommentar
Ble nesten tatt en gang og jeg har ikke lappen. Skulle kjøre et sted og plutselig så jeg purken. Heldigvis klarte jeg å kjøre unna og inn i hagen til en venn av meg og gjemte mopeden.

Dem kjørte forbi der jeg var men så meg ikke heldigvis.

Hmm.. :hmm: tror nok det er tryggere og mindre mistenktsomt om du bare kjører stille og rolig forbi politiet istedet for å gjøre noen forhastede konklusjoner som virker mye mer mistenksomme. Du må jo huske på at politiet ser ikke at du ikke har sertifikatet, så i en slik situasjon vil det virke mindre mistenksomt å bare kjøre forbi som om ingenting hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...