Xander^ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kom over denne tråden på favorittforumet for fluefiskere.. Link 18 fine ørreter fisket opp og bare kastet fra seg lyngen. Fiskene lå på rundt 750-800 gram og kom sikkert til å runde kiloen i sommer. Fiskeren gjorde det angivelig for å vise hvor mange fisk han fikk. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jøss. Jeg får det liksom ikke til å stemme helt: Skal man gidde å fiske for kun å slenge fisken på land? Da kan en jo like gjerne kaste den tilbake i vannet. Så med mindre vedkommende fisker simpelthen ikke liker fisk, men derimot å se den lide, gir ikke dette noen mening. Er det ikke mulig at fiskeren dro videre? Når jeg fisker, er det ikke alltid jeg gidder å ta med meg fisken overalt, jeg henter den heller på veien tilbake etter endt fisking. Alternativt kan det tenkes at han tyvfisket og brått måtte stikke. Det er mange tenkelige forklaringer. At han rett og slett er et søplehode, er bare én av dem (men kanskje ikke den minst sannsynlige, dessverre..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Leste om det på fiskersiden.no ER helt utrolig at det er folk der ute som fisker og dreper fisken og bare dumper den der. Ka er poenget med det? Eg hadde skjønt det om det var maaasse småfisk i vannet og at man "fisket ut vannet" men dette her er jo bare latterlig! Var jo flotte fisker som hadde klart å vokse seg enda større om personen hadde sluppet de ut igjen. Skal man ta livet av fisken for å spise den er greit det også men å dumpe de bare er ren idioti! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Vannet brukes visst av barn og unge.. Kjempefint eksempel å sette for unge ivrige sportsfiskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå