Mato Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei jeg har akkurat mekket ny data og driver og fikler med biosen litt for og få alt opptimaisert , men datan nekter og boote med timingsene til minnet link minne : https://prisguiden.no/goto.php?url=...id=MTY1NTc0OQ== Link hk/data : Timing minne skal kunne kjøre på CasL - 5 trcd 4 trd 4 tras 15 i biosen er det helt andre navn for det første , og flere verdier . : verdier kommer etter en boot når jeg stiller timingsene i biosen ned vil ikke data boote , noen gode tips `? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Leste du spesifikasjonene på minnet? 800MHz DDR2 CL 5-6-6-18 (CAS-TRCD-TRP-TRAS) Available in 2GB Modules and 4GB (2x2048) Dual Channel Kits Unbuffered Platinum XTC* Heatspreader OCZ Lifetime Warranty 2.1 Volts 240 Pin DIMM Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 hømm står ikke det samme i overskriften som i selve beskrivelsen . på pakken rammen kom i sto det ikke noe ... jaja datan hjemme sliter noe med booten , men jeg skal få postet timingsene som den kjører på senere i dag . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 aarg skrive alt på nytt !! jaja her er settingsene : twtr command delay : 3 bus clocks trfc0 for dim0 : 75ns trfc0 for dim1 : 75 ns twr write recovery time : 6 bus clocks trtc precharge time : 3 clocks trc row cycle time : 26 bus clocks trcd ras to cas r/w delay : 6 clocks trrd ras to ras delay : 5 clocks trp row precharge time 6 clocks tras minimum ras ( et ord jeg har skrevet så slurvete at jeg ikke kan lese det ) time T : 18 bus clocks der , av en eller annen grunn koblet nettet ned når jeg skulle poste og alt jeg hadde skrevet forsvant takk for eventuel hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå