Monica81 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei! Flere som har problemer med at psu ikke passer til til dette kabinettet? pga at strømkabelen til hk blir 2 cm for kort. dette fordi at strømforsyningen er plasert nederst i kabinettet. har nå prøvd de 2 psuene jeg har i huset,men begge med samme problem. ser meg nesten nøtt til å kjøpe en ny... Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei! Flere som har problemer med at psu ikke passer til til dette kabinettet? pga at strømkabelen til hk blir 2 cm for kort. dette fordi at strømforsyningen er plasert nederst i kabinettet. har nå prøvd de 2 psuene jeg har i huset,men begge med samme problem. ser meg nesten nøtt til å kjøpe en ny... hei du kan kjøpe forlenger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hmm, min strømforsyning passer fint i 900'en. Har tilogmed trekt den bak hovedkort plata. Hvis det er 6 pin'en du tenker på så kan du putte den under hovedkortet akuratt ved den lille åpningen nærmest "Kabinett metallet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå