Snailcake90 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 skjekk denne videon;) gråter litt hver gang jeg ser den:p og jeg er mann=) http://www.youtube.com/watch?v=nmqBaVfouQg...feature=related Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har også lyst på en slik løve... Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det er det søteste jeg noen gang har sett! aww... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg hadde aldri trodd det da jeg klikket inn på posten, men den videoen var faktisk koselig ! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dette er helt klart den Youtube-videoen som har gått mest inn på meg. Fantastisk. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hah. En tåre i øyekroken.. Syntes denne var litt artig og, samme løven: Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jepp, jeg ble faktisk glad ;D Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Søtt.... Med dagens internett var jeg faktisk klar for at løven angrep og drepte dem begge. Koselig å se noe sånt, for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble irritert! Kunne ikke den dumme løven slutte å hoppe opp på han andre duden? Ødela hele videoen. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 flott at dere også likte den:D Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er det sant? Wow. Jeg trodde det skulle være sånn som med den elefanten som visst ikke var den riktige elefanten likevel, og at Christian drepte begge. Kjempefin video anyways. Love it! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Awwww<3 ^-^ Det var litt søtt.. sett den før da men den er fortsatt awsum!!!! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 sry, men er ikje emne tittelen litt "feil"?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå