meg222 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har et par creativ høytalere til PC-en min. Jeg måtte reinstallere den fordi noe gikk galt. Nå vet jeg ikke hvilken driver eller hva jeg må gjøre, men jeg får bare ikke noe lyd ut av høytalerne! Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 sansynligvis så mangler da driverene dine til lydkortet (om du enn har integrert eller stand-alone lydkort). Dette kan du sjekke via enhetsbehandling. For å evt. finne riktige drivere så må du gå til produsenten av hovedkortet sider (dersom du har integrert kort) eller til produsenten av lydkortet (dersom du har standlone-kort). Om du er suikker på hvordan du kan finen ut av hva enhetsbehandlingen forteller deg så kan du laste opp et screenshot av listen i enhetsbehandlingen så kan vi sikkert tolke den for deg. -Stigma -Stigma Lenke til kommentar
meg222 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har prøvd å skjekke inne i PC-en. Jeg ser ikke noe lydkort der.. Lenke til kommentar
meg222 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg klarte det med å gå på siden til hovedkortet:) takk stigma:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå