Mojo Pin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei! Jeg er ganske sikker på at jeg kommer opp muntlig i 3KJ. Eksamensformen er 48 timers forberedelse på alt i pensum. På skolen trekker man 1 oppgave, som man så får 45 minutter til å forberede. Under eksamen skal det være delvis forklaring og delvis praktisk øvelse. I tillegg til emnet man har forberedt seg på i 45 minutter, kommer det en "hemmelig oppgave" i tillegg. Er det noen som har vært oppe til en slik eksamen før? I såfall. Hvordan typer oppgaver får man? Eksempler? Takker for svar Mojo Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som vet? Lurer på akkurat det samme Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som har funnet ut noe? Skal opp i morgen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 da får du fortelle Heatsink skal opp på onsdag. Drit SEIGT! Var det eneste jeg ikke skulle komme opp i....jeje Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg får vel den dårlige nyheten i morgen, regner jeg med.. Eksamen på torsdag i såfall =/ Lenke til kommentar
ctx Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kom lett opp i kjemi:D sliter som fy:D noen som har vært i ilden? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ble visst kjemi på meg også.. blæææ Lenke til kommentar
matthew-b Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Til dere som har vært oppe i kjemi i dag, noen tips? Har eksamen på torsdag og vil gjerne høre hvordan eksamen til dere var. Lenke til kommentar
ctx Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 egentlig er det dumt og spørre om dette, fordi det er din egen lærer som lager oppgaven! Og når du har gått 3 år på vgs vet du hvordan muntlig er:D er bare å ønske hverandre lykke til Lenke til kommentar
matthew-b Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ok, har uansett kontroll så det går nok bra Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vel da var jeg ferdig (suckers -.-). Tror det kan være veldig individuelt ut i fra hvilken lærer man har, men jeg kan si hvordan det var. Fikk ett forberedelsesark hvor det stod tre ioner, og jeg skulle utrede om hvordan de ville reagere i vann og jeg skulle foreta en pH-beregning. Det stod også en oppgave om titrering, som jeg brukte all min tid på, men da jeg kom inn var det en helt annen titrering jeg skulle utrede for å gjøre. Måtte bla. fortelle om titreringskurver og greier (noe som ikke gikk så bra..). På den uforberedte delen måtte jeg prate om proteiner, noe jeg syntes var et veldig dårlig emne for "prat". Hovedproblemet mitt var at det ofte var litt vanskelig å forstå hva eksaminatoren spurte om, og ved flere annledninger forklarte han meg ting jeg egentlig kunne. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Vel da var jeg ferdig (suckers -.-). Tror det kan være veldig individuelt ut i fra hvilken lærer man har, men jeg kan si hvordan det var. Fikk ett forberedelsesark hvor det stod tre ioner, og jeg skulle utrede om hvordan de ville reagere i vann og jeg skulle foreta en pH-beregning. Det stod også en oppgave om titrering, som jeg brukte all min tid på, men da jeg kom inn var det en helt annen titrering jeg skulle utrede for å gjøre. Måtte bla. fortelle om titreringskurver og greier (noe som ikke gikk så bra..). På den uforberedte delen måtte jeg prate om proteiner, noe jeg syntes var et veldig dårlig emne for "prat". Hovedproblemet mitt var at det ofte var litt vanskelig å forstå hva eksaminatoren spurte om, og ved flere annledninger forklarte han meg ting jeg egentlig kunne. Hva fikk du a? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 herregud om jeg får det som heatsink snakker om er det instant stryk ... er vel bare til å begynne å grue seg til i morgen.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg begynte i går Gruer meg spesielt til eventuelle spørsmål om reint puggestoff (som f.eks Materialer) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nemlig. får jeg om næringsmidler, materialer eller kretsløp så er jeg død. Lenke til kommentar
Tineliten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kom opp i 3KJ muntlig til fredag. Egentlig greit nok, hadde det ikke vært for at halvparten av trinnet på skolen min ikke kom opp på grunn av mangel på sensorer. Dessuten hadde jeg mye mer lyst til å komme opp i matte, for da hadde jeg ikke måttet sitte og nilese nå. Da hadde det jo bare vært å øve på beviser og utledninger.. Kommer det puggestoff, så dør jeg, liksom... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 wow ble en 3er gitt.. var bare såvidt men må være fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå